» صفحه اصلی » واکنش تند سرپرست تیم هندبال جوانان به اظهارات توکلی
صفحه اصلی

واکنش تند سرپرست تیم هندبال جوانان به اظهارات توکلی

۳ مهر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

سیف‌الله حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص صحبت‌های اخیر داود توکلی و اتفاقات داوری مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا عنوان کرد: نمی‌دانم داود توکلی چه فکری می‌کند و چرا اصرار دارد که همه بگویند قرار است وی به هندبال ایران خدمت کند. اصلا چنین انتظاری از او نداریم. وی به هندبال ایران خدمت نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد چون در ۳ مسابقه‌ای که در در سطح آسیا داشتیم وی هیچ کمکی نکرد و ما از داوری ضربه خوردیم.

وی افزود: توکلی مدام از القاب بزرگ مانند جانبازی، عضو ارشد فدراسیون جهانی و … استفاده می‌کند در شرایطی که در همین مسابقات آسیایی جوانان در حالی که خودش هم در سالن حضور داشت، زحمات یک ساله فدراسیون، مربیان و بازیکنان را با استفاده از داور اردنی به هم زد.

سرپرست تیم هندبال جوانان کشورمان تاکید کرد: در بازی ایران و عراق در چارچوب مسابقات هندبال جوانان آسیا خارج از زمین و در کنار رئیس فدراسیون بودم و می‌دیدم که داوران چگونه عمل می‌کنند بعد هم رفتم در جایگاه تماشاگران و تنها اعتراض ما این بود که عراقی‌ها اتلاف وقت می‌کردند و به علاوه سوت‌های بی‌مورد و اشتباهات داوری به ضرر ایران بود.

حیدرپور خاطرنشان کرد: داود توکلی که می‌گوید ایرانی است به ناظر اشاره کرد و من را بیرون کردند و این صحنه را من و شعبان‌پور دیدیم و در ادامه هم دو روز بعد عمداً من را جریمه کرد. وی گفت که ما نمی‌دانستیم قانون چگونه است در حالی که قانون می‌گوید اگر تماشاگر یا مسئولی در سالن ایجاد مزاحمت کرد اول تذکر و اگر توهین و فحاشی کرد جریمه می‌شود. من نه توهین و نه فحاشی کردم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون سفارش کرد که به توکلی بگوییم جریمه ۲ هزار دلاری را حل کند ولی توکلی گفت در این مسائل من را دخیل نکنید. ما گفتیم در کشور غریب این مقدار پول همراه نداریم ولی باز هم وی گفت که به من ربطی ندارد و پول باید پرداخت شود. بعد از آن با مسئولان مسابقه صحبت کردیم و یک فرد عرب قبول کرد که ما فعلا پولی پرداخت نکنیم ولی توکلی به ما کمک نکرد.

حیدرپور با اشاره به ناداوری‌ها علیه ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: ناداوری‌ها باعث شد برابر عراق شکست بخوریم و در ادامه هم داوران دیدار برابر کره جنوبی اشتباهاتی داشتند که به ضرر ما بود. داود توکلی می‌گوید فیلم بازی را دارد و من از او می‌خواهم این فیلم را منتشر کند تا همه این بازی را ببینند و کارشناسان در مورد آن قضاوت کنند. ما در آن بازی بد بودیم اما اگر ناداوری نبود به عراق نمی‌باختیم.

سرپرست تیم هندبال جوانان کشورمان گفت: هنوز برای ما سوال است که چرا در شرایطی که داوران مطرحی در این مسابقات حضور داشتند برای ما داوران اردنی گذاشتند. وقتی یک ربع مانده به بازی، داوران را دیدیم چگونه می‌توانستیم نسبت به انتخاب داوران اعتراض کنیم؟ مگر شما ایرانی نیستید؟ مگر نمی‌دانستید نباید از این داوران استفاده می‌کردید؟

وی خاطرنشان کرد: آقای توکلی! اینقدر نگویید ایرانی هستید. شما چند سال است که تابعیت آلمان را دارید و با حمایت رحیمی رئیس کمیته داوران شده‌اید. اگر وی واقعا ایرانی بود تیم جوانان ما صددرصد به جهانی راه می‌یافت و تیم نوجوانان در ساحلی هم جهانی می‌شد. این قدر شعار ندهید و از القاب استفاده نکنید. توکلی در سمتی که قرار دارد تنها به خودش و رضایت عرب‌ها فکر می‌کند.

حیدرپور گفت: در بازی‌های ساحلی هم اسیر ناداوری شدیم. اینها صحبت‌هایی است که کسی مطرح نمی‌کند اما من می‌خواهم حق هندبال ایران را بگیرم. دنبال موقعیت شخصی خود در آسیا و جهان نیستم بلکه باید به فکر هندبال باشیم. مهدوی زحمت زیادی در هندبال کشید و نوجوانان را سر و سامان داد و نونهالان را تشکیل داد و روی پایه‌ها برنامه داشت اما با رفتنش ما را شوکه کرد ولی اگر دوستان جدید که در فدراسیون حاضر می‌شوند ادامه دهنده راه مهدوی باشند دوباره به روزهای اوج برمی‌گردیم به شرط اینکه دوستان برای شرایط خاص خود تیم‌های ملی را له نکنند.

وی گفت: ایران از توکلی کمک نمی‌خواهد تنها حق ایران را ضایع نکند کافی است. هم در مسابقات ساحلی سال گذشته و هم در جوانان و در هم ساحلی نوجوانان تایلند با آسیب زیادی از سوی اشتباهات داوری روبه‌رو شدیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید