» صفحه اصلی » مورینیو: پیروزی مهمی کسب کردیم/ به رونی اعتماد کامل دارم
صفحه اصلی

مورینیو: پیروزی مهمی کسب کردیم/ به رونی اعتماد کامل دارم

۴ مهر ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو پس از پیروزی خانگی ۴ بر یک منچستریونایتد برابر لسترسیتی در هفته ششم لیگ برتر انگلیس که به دو شکست متوالی شیاطین سرخ در این رقابت‌ها پایان داد، با ثبت اولین گل پل پوگبا برای من‌یونایتد همراه بود و صعود این تیم به رده سوم جدول را در پی داشت، به سایت باشگاه گفت: بردن این بازی برای ما با توجه به دو شکستی که در بازی‌های قبلی‌مان متحمل شدیم، بسیار مهم بود. برای ما خیلی مهم بود که حتی این بازی را مساوی هم نکنیم.

وی افزود: می‌دانستیم که لسترسیتی تیم خطرناکی است اما بازی را خوب شروع کردیم. ما تیمی بسیار قدرتمند هستیم و شکنندگی حریف را زمانی که گل دوم را خورد، احساس کردیم. به همین دلیل برای زدن گل‌های بعدی تلاش و بسیار خوب بازی کردیم. در نیمه دوم حفظ انسجامی که در نیمه اول داشتیم سخت شد و رانیری (سرمربی لسترسیتی) کارش را خوب انجام داد. او بازی را کنترل کرد تا تیمش بیشتر از این گل نخورد. بعد از آن بود که دو تیم به کنترل بازی روی آوردند و ما هم ترجیح دادیم نتیجه را حفظ کنیم. سه امتیاز و یک نتیجه فوق‌العاده را کسب کردیم.

آقای خاص برای بازی مردانش برابر لسترسیتی، کاپیتان تیمش وین رونی – کسی که به خاطر بازی‌های ضعیفش در هفته‌های قبل مورد انتقاد واقع شده بود – را در ترکیب اصلی قرار نداد. او اما به طرفداران رونی اطمینان خاطر داد که نگران تداوم این وضعیت نباشند.

مورینیو درباره رونی که در دقیقه ۸۳ به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، تأکید کرد: رونی برای من بازیکن بزرگی است، همینطور برای منچستریونایتد و برای مردم انگلیس. جز این چیز دیگری ندارم بگویم. رونی بازیکن محبوب من است. من به رونی کاملاً اعتماد دارم. تیم او، یونایتدِ او، برده است و اینکه او خوشحال باشد طبیعی است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید