» صفحه اصلی » مربی بدنساز بایرن مونیخ: روبن در مصدومیت‌هایی که برایش رخ می‌دهد مقصر است
صفحه اصلی

مربی بدنساز بایرن مونیخ: روبن در مصدومیت‌هایی که برایش رخ می‌دهد مقصر است

۴ مهر ۹۵ 1۰9

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به اعتقاد مربی بدنساز باشگاه بایرن مونیخ، سبک بازی آرین روبن و نوع حرکات او در زمین بازی، خطر مصدومیتش را افزایش می‌دهد، اما باواریایی‌ها قصد دارند میزان مصدومیت‌های او را کاهش دهند.

روبن که به‌تازگی به میادین برگشته است و در پیروزی سه گله اخیر باواریایی‌ها مقابل هرتابرلین سومین گل تیمش را زد، آخرین مصدومیت خود را در اردوی پیش‌فصل بایرن تجربه کرد و تا همین هفته اخیر هم از میادین دور بود.

جووانی مائوری، مربی بدنساز بایرن مونیخ با اشاره به سابقه مصدومیت‌های روبن ۳۲ ساله که فصل گذشته در تمام رقابت‌ها تنها ۲۲ بازی انجام داد به نشریه TZ گفت: سبک و ویژگی‌های بازی آرین روبن، او را به بازیکنی آسیب‌پذیر تبدیل می‌کند. استارت‌های سرعتی و انفجاری روبن، در بازی او نقشی مهم دارند، اما این ویژگی‌ها همیشه یک بازیکن را در معرض خطر مصدومیت قرار می‌دهند.

مائوری افزود: با این حال همیشه برای محدود کردن احتمال مصدومیت یک بازیکن راه‌هایی وجود دارد و این کار را می‌توان با یک برنامه تمرینی مناسب انجام داد. انجام این کار در حال حاضر هدف ماست. آرین دوره سختی را که مصدومیت‌های زیادی برایش به همراه داشت، پشت سر گذاشته است. او به آمادگی صددرصدی خواهد رسید و دوباره همان بازیکنی خواهد شد که قبل از مصدومیت‌هایش بود. حالا همه چیز به خود او، ما و برنامه تمرینی مناسبی که سالم ماندنش را تضمین کند، بستگی دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید