» صفحه اصلی » حیدری‌راد: مسافرکشی کنم بیشتر از هندبال درآمد دارم/ به ۱۰ سال پیش برگشته‌ایم
صفحه اصلی

حیدری‌راد: مسافرکشی کنم بیشتر از هندبال درآمد دارم/ به ۱۰ سال پیش برگشته‌ایم

۵ مهر ۹۵ 0۰7

[ad_1]

سعید حیدری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط و مشکلات لیگ برتر هندبال در فصل پیش رو اظهار داشت: مدتی است که زمان آغاز لیگ مدام به تعویق می‌افتد. الان هم اعلام کردند که مسابقات از ۲۵ مهر ماه آغاز می‌شود ولی متاسفانه هیچ تماسی با بازیکنان گرفته نشده است. من به عنوان بازیکن ملی‌پوش ممکن است پیشنهادهایی داشته باشم اما مبالغی که از سوی تیم‌ها عنوان می‌شود، باور نکردنی است و من  با این شرایط در لیگ بازی نمی‌کنم.

وی در ادامه افزود: من به شخصه ایران را دوست دارم و دلم می‌خواهد درلیگ ایران بازی کنم در غیر این صورت مطمئن باشید برای فصل جدید در ایران نمی‌ماندم و خارج از کشور بازی می‌کردم. در حال حاضر تکلیف  ما مشخص نیست. از مسئولان ورزش کشور این سوال را دارم که بازیکن ملی‌پوش هندبال در این زمان باید چه کند؟

ملی‌پوش هندبال کشورمان تاکید کرد: با این شرایطی که برای فصل جدید می‌‌بینم بعید می‌دانم که اصلا لیگی برگزار شود. در حال حاضر هندبالیست‌ها تنها هستند و کسی نیست که جواب آنها را بدهد. من از اکبری، سرپرست فدراسیون در خصوص اظهارنظرش در مورد قرارداد بازیکنان گلایه دارم، در صورتی که ما هندبالی‌ها زحمت زیادی می‌کشیم و باید  فراتر از این مبالغ دریافت کنیم.

وی یادآور شد: من به شخصه برای دریافت مطالباتم از مس کرمان در فصل گذشته به ناچار  وکیل گرفتم و اگر فدراسیون اوضوع مناسبی داشت به راحتی پول خود را دریافت می‌کردم. در این مقطع و با اوضاع پیش رو در فدراسیون، تیم‌ها هم به راحتی از فرصت استفاده می‌کنند و مبالغ را پایین می‌آوردند و این باعث خواهد شد تا بازیکنان در لیگ بازی نکنند. من احساس می‌کنم این مبلغ‌ها به نوعی توهین به بازیکنان است. مبالغ پیشنهادی از سوی تیم‌ها آنقدر پایین و غیرقابل باور است که من فکر می‌کنم اگر مسافر کشی کنم بیش از این درآمد خواهد داشت.

حیدری‌راد با اشاره به اینکه مشکلات هندبال  شامل همه بازیکنان حتی نوجوانان و جوانان و بازیکنان خارج از تیم‌های ملی است،  تصریح کرد: من با انگیزه بر سر تمرینات حاضر می‌شوم اما با خودم می‌گویم وقتی آخر این تمرینات برای من سودی ندارد برای چه باید وقتم را برای هندبال بگذارم. این روزها هم اگر  تمریناتی دارم تنها برای حفظ سلامتی بدنم است. در حال حاضر برای اینکه آماده باشم تمرین می‌کنم. دو ماه و نیم با هزینه شخصی تمرین کردم اما وقتی دیدم در هندبال هیچ خبری نیست بی‌انگیزه شدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با ادامه این شرایط در لیگ  و هندبال ایران بازی خواهید کرد، گفت: با این شرایطی که می‌بینم بعید می‌دانم امسال در لیگ ایران بازی کنم و باید به دنبال یک کار دیگر باشم. می‌خواهم ادامه تحصیل دهم. در این زمان ورزش و حضور در تیم‌ها درست نیست و باید به فکر آینده خودم باشم. تیم ملی هم تا یک سال و نیم دیگر اردو ندارد.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: واقعا برای بچه‌های نوجوان و محرومیتی که برای آنها ایجاد شد ناراحتم. نمی‌دانم با چه انگیزه‌ای ادامه می‌دهند. به یکی از  بازیکنان نوجوان گفتم گه اولویت اصلی خود را تحصیل قرار دهد نه هندبال و اشتباه ما را تکرار نکند. من تمام زمان خود و تحصیلم را فدای هندبال کردم و این ورزش اولویت اصلی من بود اما حالا با مشکل رو به رو هستم و نمی‌دانم باید چگونه به هندبال ادامه دهم.

وی افزود: مطمئنا زمانی که لیگ پویایی نداشته باشیم تیم ملی خوبی را نیز نخواهیم داشت. آینده خوبی برای هندبال نمی‌بینم و این رشته به ۱۰ سال پیش بازگشته است. وقتی بازیکنان جدید بازیکنان ملی‌پوش  را می‌بینند بی‌انگیزه می‌شوند و مطمئنا در ادامه بازیکنان با انگیزه ای برای تزریق به تیم ملی نخواهیم داشت.

حیدری‌راد، توجه مسئولان، حضور اسپانسرهای جدید به هندبال  و حمایت وزیر ورزش را  مهمترین عوامل نجات هندبال معرفی کرد و گفت: گودرزی به عنوان شخص اول ورزش کشور باید زودتر در مسئله هندبال ورود کند تا رئیس فدراسیون معرفی شود. وقتی فدراسیون رئیس داشته باشد برنامه‌های بلند مدت ارائه خواهد کرد. اکبری به عنوان سرپرست فدراسیون نمی‌تواند در مدت چند ماه معجزه کند. مهدوی در شرایط بدی از فدراسیون جدا شد و وی باید تا زمان برگزاری لیگ به کار خود در فدراسیون ادامه می‌داد.

وی تصریح کرد: ما فرصت زیادی برای نجات هندبال نداریم و رفت و آمدها به این رشته ضربه می‌زند. از گودرزی می‌خواهم شرایط برگزاری هرچه سریع‌تر انتخابات را فراهم کند فعلا مشخص شدن رئیس فدراسیون باید اولویت این ورزش باشد.

ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: در پایان امیدوارم هندبال به روزهای اوج خود و به زمانی که به انتخابی المپیک رفتیم باز گردد. در ان زمان تیم ملی در اوج آمادگی بود اما این تیم تنها به خاطر یک مربی از هم پاشید. عرفان اخلاق نداشت و بازیکنان را بی‌انگیزه کرد و این موضوع هم به هندبال ما ضربه زد.

انتهای پیام/
 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید