» صفحه اصلی » سرمربی بادران نوین: سایپا روز سختی مقابل ما خواهد داشت/ انگیزه برد داریم
صفحه اصلی

سرمربی بادران نوین: سایپا روز سختی مقابل ما خواهد داشت/ انگیزه برد داریم

۸ مهر ۹۵ 0۰12

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالصمد سالک زمانی، سرمربی تیم فوتبال بادران نوین تهران در خصوص دیدار تیمش مقابل سایپا در مرحله سوم رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: با تیم منظم سایپا بازی خواهیم کرد که تیم آقای فرکی است. تیم‌های این مربی همیشه قدرت و نظم خوبی دارند. ما هم تیمی جوان و البته خیلی جوانی هستیم که کارمان را دیر شروع کردیم و یک ماه است دور هم جمع شده‌ایم. ما لیگ دسته دوم را هم خوب شروع نکردیم، اما تلاش خواهیم کرد نتایج خوبی را در ادامه این مسابقات و جام حذفی رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه تیمش برای دیدار با سایپا بازیکن مصدوم و محروم ندارد، افزود: بازیکنان ما برای یک بازی تماشاگرپسند آماده هستند و به‌دنبال انجام بازی خوبی هستیم. بازیکنان تیم ما شاید هنوز بازیکنان بزرگ را از نزدیک هم ندیده باشند و به همین دلیل مقابل سایپا انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان دهند. در بازی اول هم با استقلال کلاک انجام دادیم و به این مرحله رسیدیم و با شرایطی که از تیمم دیدم، سایپا روز سختی خواهد داشت.

سرمربی تیم بادران نوین در پاسخ به این پرسش که تیمش با چه هدفی در جام حذفی شرکت کرده است، گفت: معمولاً تیم‌هایی مانند ما برای یک آماده‌سازی خوب به این بازی‌ها نگاه می‌کنند و مدیریت باشگاه بادران هم اصرار زیادی داشت تا ما و تیم اول بادران در جام حذفی حضور داشته باشند. برد و باخت هم برای او اهمیت ندارد و فقط از ما بازی زیبا خواسته است. با این حال ما انگیزه زیادی برای شکست دادن سایپا داریم. مقابل سایپا کاملاً انگیزه برد داریم و انگیزه‌مان هم بسیار بالاست. همان‌طور که گفتم سایپا روز سختی را مقابل بازیکنان جوان ما خواهد داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید