» صفحه اصلی » کریچنکو: تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود/ در دقایق پایانی از لحاظ فیزیکی تحلیل رفتیم
صفحه اصلی

کریچنکو: تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود/ در دقایق پایانی از لحاظ فیزیکی تحلیل رفتیم

۸ مهر ۹۵ 0۰3

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال روستوف روسیه شب گذشته (چهارشنبه) در دور دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به نتیجه تساوی ۲ – ۲ مقابل میهمانش، پی‌اس‌وی آیندهوون رضایت داد و اولین امتیاز این تیم در تاریخ حضورش در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسید.

دیمیتری کریچنکو، دستیار ایوان دانیلیانتس که در پی بیماری این مربی ترکمنستانی در بازی مقابل آیندهوون هدایت روستوف را عهده‌دار بود، پس از این تساوی گفت: هر دو تیم به‌دنبال پیروزی در این بازی بودند و بازی زیبا و جذابی را رقم زدند. به‌نظرم نتیجه تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. ما دو بار در نتیجه از آنها پیش افتادیم، اما پی‌اس‌وی هم در این بازی اغلب تیم خطرناکی نشان داد و در نهایت نتیجه را به تساوی کشاند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: ما در دقایق پایانی بازی به لحاظ فیزیکی کمی تحلیل رفتیم و این شاید به‌خاطر تجربه کمی بود که از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان داریم. به‌هر حال باید بگویم آیندهوون تیم خوبی است. آنها سال گذشته هم به جمع ۱۶ تیم برتر رسیدند و در بازی قبلی‌شان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز اتلتیکومادرید را به دردسر انداختند.

روستوف که دو بازیکن تیم ملی ایران به نام‌های سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را در اختیار دارد، در بازی قبلی خود در همین رقابت‌ها با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب بایرن مونیخ شده بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید