» صفحه اصلی » پورموسوی: هیچ تضمینی نیست مقابل نفت‌وگاز گچساران پیروز شویم
صفحه اصلی

پورموسوی: هیچ تضمینی نیست مقابل نفت‌وگاز گچساران پیروز شویم

۸ مهر ۹۵ 1۰9

[ad_1]

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از اهواز، اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در مرحله سوم جام حذفی مقابل تیم نفت‌وگاز گچساران اظهار داشت: ابتدا هفته نیروی انتظامی را به تمام عوامل زحمتکش این مجموعه تبریک می‌گویم و جا دارد یک بار دیگر از مردم خوزستان بابت کسب نتایج ضعیف در هفته‌های ابتدایی لیگ عذرخواهی کنم. در اینجا باید بگویم بازیکنانم به خودباوری خوبی رسیده‌اند و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در ادامه درباره دیدار این تیم در جام حذفی عنوان کرد: نگاه جدی به جام حذفی داریم و در این مدت تلاش کردیم به بازیکنان‌مان بگوییم که جام حذفی با سایر دیدارها متفاوت است. امیدواریم با برد در دیدار مقابل نفت‌وگاز گچساران روحیه خوبی برای مسابقات لیگ پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه آیا شناختی از تیم گچساران دارد، گفت: دو ماه پیش با این تیم یک دیدار دوستانه انجام دادیم. نفت‌وگاز گچساران تیم خوبی است و کادر فنی با تجربه‌ای دارد. بازی سختی با این تیم در پیش خواهیم داشت، ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در این دیدار به پیروزی برسیم.

پورموسوی درباره ادامه با اشاره به روند تیمش در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که مانند تیم  سال گذشته باشیم. مشکلاتی در این فصل داشتیم که مانع نتیجه‌گیری تیم شد، ولی سعی خواهیم کرد که در ادامه لیگ نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پایان اظهار  داشت: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و هیچ تضمینی نیست ما برنده دیدار مقابل نفت‌وگاز گچساران باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید