» صفحه اصلی » حلالی: با هر تیمی جز پیکان بازی می‌کردیم حذف نمی‌شدیم
صفحه اصلی

حلالی: با هر تیمی جز پیکان بازی می‌کردیم حذف نمی‌شدیم

۸ مهر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل حلالی، سرمربی تیم فوتبال هف سمنان پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل تیم پیکان در مرحله سوم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور گفت: فکر می‌کنم تنها تفاوت ما و تیم پیکان تجربه بود. بچه‌های تیم من تا کنون در این سطح بازی نکرده بودند و آنقدر باید بازی کنیم تا بازی کردن در این سطح را یاد بگیریم. رسمی کردن بازی ما را دچار استرس کرد و در تک موقعیت‌هایی که داشتیم به ما آسیب رساند.

وی افزود: شاید پیکان بیشتر از ما موقعیت داشت اما ما هم موقعیت‌هایی را برای گلزنی داشتیم که اگر یکی از آنها تبدیل به گل می‌شد، روند بازی برمی‌گشت و پیکان درگیر استرس می‌شد. ما برای تفریح به تهران نیامده بودیم. هم من و هم بازیکنم هدف و انگیزه داشتیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. به‌نظر من مقابل هر تیمی جز پیکان بازی می‌کردیم یک مرحله بالاتر می‌رفتیم. امیدوارم تجربیات این دیدار را به تیم‌مان ببریم تا در لیگ دسته دوم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال هف سمنان درباره تیمداری در این استان گفت: تمام تلاش ما ارتقای سطح فوتبال سمنان است، اما با این حال یکسری مشکلات زیرساختی در استان سمنان وجود دارد که امیدوارم مسئولان استان کمک کنند تا این مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید