» صفحه اصلی » ابطحی: بازیکنان ایران باید شکست مقابل روسیه را فراموش کنند/ بازی سختی برابر پرتغال خواهیم داشت
صفحه اصلی

ابطحی: بازیکنان ایران باید شکست مقابل روسیه را فراموش کنند/ بازی سختی برابر پرتغال خواهیم داشت

۸ مهر ۹۵ 1۰9

[ad_1]

سیدمهدی ابطحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شکست ۴ بر ۳ تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا اظهار داشت: از همان ابتدای مسابقات روسیه نشان داده بود که تیم پرقدرتی است. به‌طور کلی در این مسابقات تمام تیم‌ها با قدرت ظاهر می‌شوند و فاصله تیم‌ها با هم بسیار کم است. اگر تیمی بدشانسی بیاورد و یک یا دو بازیکن خود را از دست بدهد، امکان دارد حذف شود، مانند اتفاقی که برای اسپانیا افتاد.

وی در ادامه افزود: تیم ایران بعد از پیروزی مقابل برزیل تازه شکل تیمی خود را پیدا کرد. تیم ما قبل از آن دیدار هنوز به خودباوری نرسیده بود، ولی بعد از دیدار مقابل برزیل رفته رفته بهتر شدیم. بازیکنان ایران باید شکست مقابل روسیه را فراموش کنند و به‌دنبال کسب مقام سومی جهان باشند. آنها باید سعی کنند در دیدار رده‌بندی بازی خوبی را به نمایش بگذارند و فوتسال ایران را به جایگاه واقعی‌اش برسانند.

کارشناس فوتسال کشورمان در مورد دیدار آینده تیم ملی فوتسال مقابل پرتغال عنوان کرد: تمام تیم‌های که به جمع چهار تیم برتر راه یافته‌اند بهترین تیم‌های این جام بودند. پرتغال هم تیم خوبی است وبازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

ابطحی درباره حضور نداشتن محمد کشاورز در این دیدار گفت: بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند جای او را پر کنند ولی کشاورز تجربه بالایی داشت و می‌توانست حتی از روی نیمکت به تیم ما کمک کند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید