» صفحه اصلی » «مجتبی حسینی» برای سرمربیگری تیم ذوب‌آهن مورد اعتماد است
صفحه اصلی

«مجتبی حسینی» برای سرمربیگری تیم ذوب‌آهن مورد اعتماد است

۸ مهر ۹۵ 0۰6

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید آذری عصر امروز پس از بازی دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بوشهری‌ها در بازی امروز خوب درخشیدند اظهار داشت: تیم شاهین شهرداری بوشهر به صورت یکدست و با تماشاگرانی خونگرم در این بازی ظاهر شد و در مقابل تیم ما به درستی بازی خود را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای برد در این بازی حضور پیدا کرده بود، گفت: رطوبت و گرمی هوا باعث شد بازیکنان تیم ذوب‌آهن نتوانند به تمریناتی که انجام داده بودند دست یابند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن دارای بازیکنانی توانمند و با انرژی است، افزود: این تیم مدعی قهرمانی جام حذفی است و با برنامه‌ریزی‌هایی که دارد به این مهم دست می‌یابد.

آذری در زمینه سرمربیگری تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: استعفای یحیی گل‌محمدی درخواست خودش بود که مورد پذیرش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مجتبی حسینی در دو بازی گذشته خوب درخشیده است، بیان کرد: در دو بازی گذشته مجتبی حسینی به عنوان سرمربی بازیکنان را خوب چیده بود و به نتایج دلخواه دست یافتیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: با اعتمادی که به مجتبی حسینی کرده‌ایم و نتیجه خوبی در بازی‌های گذشته داشت می‌توان به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به وی اعتماد کرد.

آذری افزود: همانطور که در ۱۰ هفته از یحیی گل‌محمدی حمایت کردیم از مجتبی حسینی نیز در عرصه‌های رقابتی حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید