» صفحه اصلی » موسوی: سن برخی از بازیکنانم هنوز به ۱۸ سال هم نرسیده/تراکتورسازی بهترین تیم ایران است
صفحه اصلی

موسوی: سن برخی از بازیکنانم هنوز به ۱۸ سال هم نرسیده/تراکتورسازی بهترین تیم ایران است

۸ مهر ۹۵ 0۰10

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سید محمد موسوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دیدار یک نکته عطف در تاریخ باشگاه ما محسوب می‌شود و بهترین فرصت برای بازیکنان جوان ما است.اکثر بازیکنان ما جوان هستند و برخی از آنان به ۱۸ سال هم نرسیدند.

وی افزود: ما فردا تمام تلاش خود را می‌کنیم که یک بازی آبرومندانه انجام دهیم اما هیچکس از ما انتظار پیروزی ندارد ولی در هر صورت باید در حد و اندازه‌های شهر یاسوج ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد یاسوج در مورد مشکلات تیمش برای سفر به تبریز گفت: باید از تمام مجموعه باشگاه تراکتورسازی تشکر کنم که همه امکانات را در اختیار ما قرار دادند و ما در تبریز هیچ مشکلی نداریم.

موسوی در پاسخ به این سئوال که علیرغم اینکه امید چندانی برای پیروزی در این دیدار ندارد اما چرا به دیدار مقابل تراکتورسازی آمده است، گفت: این بازی برای ما یک چالش است تا بتوانیم خودمان را محک بزنیم. تراکتورسازی بهترین و پر مهره‌ترین لیگ برتر است و بازیکنان ما دوست داشتند که مقابل آنان بازی کرده و حتی بهترین بازیکنان لیگ ایران را هم از نزدیک ببینند.

وی تصریح کرد: با توجه به انگیزه بازیکنانمان تصمیم گرفتیم از جام‌حذفی انصراف نداده و با آمدن به تبریز مقابل تراکتورسازی بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد یاسوج در مورد اینکه گفته می‌شود این تیم مقابل تراکتورسازی از پیش بازنده است، گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما باید واقعیت‌ها را هم ببینیم چون اختلاف تیم تراکتورسازی با تیم ما خیلی زیاد است.

موسوی تأکید کرد: اگر در یاسوج و در زمین خودمان مقابل تراکتورسازی بازی می‌کردیم می‌توانستیم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم اما ما فردا مقابل هواداران تراکتورسازی بازی می‌کنیم که این تیم بخش زیادی از موفقیت خود را مدیون آنها است.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید