» صفحه اصلی » مورینیو: باید برای هدایای «سمّی» بعدی آماده باشیم
صفحه اصلی

مورینیو: باید برای هدایای «سمّی» بعدی آماده باشیم

۹ مهر ۹۵ 0۰2

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی خانگی یک بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد برابر زوریا لوهانسک اوکراین در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا، با اینکه سومین پیروزی متوالی این تیم در تمامی رقابت‌ها بود، نتوانست رضایت آقای خاص را جلب کند.

مورینیو که تیمش در بازی برابر زوریا برای شلیک اولین شوت به سمت چارچوب مجبور شد ۶۹ دقیقه منتظر بماند و با همان شوت هم به گل رسید، پس از بازی به شبکه BT Sport گفت: یک هفته، یک شکست و یک هفته دیگر سه پیروزی. من از آن سه شکست افسرده نشدم، اما الان هم از این سه پیروزی در آسمان‌ها نیستم. یکشنبه برابر استوک‌سیتی در لیگ برتر یک بازی داریم و آن مهم‌ترین چیز است.

مورینیو درباره بازی تیمش برابر زوریا اظهار داشت: بازی سختی بود. در نیمه اول موقعیت‌هایی داشیم و می‌توانستم در همان نیمه گل بازی تا بازی روند متفاوتی داشته باشد، اما این کار را انجام ندادیم. حریف بسیار منظم و سازمان‌یافته بازی و با تعداد نفرات زیادی دفاع می‌کرد، اما در ضدحملات خطرناک بود. بنابراین بازی سختی داشتیم، اما مهم این بود که بردیم.

رونی در بازی شیاطین سرخ در لیگ اروپا مانند بازی قبلی آنها در لیگ برتر انگلیس، نیمکت‌نشین شد که البته دلیلش کمردرد بود. مورینیو اما گفت از عملکرد دیگر بازیکنان هجومی‌اش راضی است.

وی عنوان کرد: من از دقیقه اول بازی منتظر گل بودم، اما هرگز این اتفاق رخ نداد. شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقاتی در طول بازی ممکن است رخ دهد، اما راستش را بخواهید، سرخیو رومرو درون دروازه واکنش‌های خوبی داشت. من روی نیمکت بازیکنانی دارم که از آنها برای تغییر روند بازی استفاده می‌کنم. در این بازی هم سه نفر از آنها را به میدان فرستادم، اما باز هم شیوه بازی هجومی ما نسبت به بازی‌های قبل متفاوت بود. وین به بازی هجومی ما انعطاف می‌دهد و آنتونی مارسیال هم فاکتور سرعت را به آن می‌دهد، به‌خصوص زمانی که حریف خسته است.

منچستریونایتد در ماه اکتبر بازی‌های سختی پیش رو دارد که یکی از آنها در خانه دشمن دیرینه‌اش، لیورپول (۲۶ مهر) است. یک بازی خارج از خانه دیگر برابر چلسی در لیگ برتر (۲ آبان)، بازی خانگی برابر منچسترسیتی در جام اتحادیه و بازی خارج از خانه برابر فنرباغچه در لیگ اروپا (۲۹ مهر)، آزمون‌های سختی هستند که شاگردان آقای خاص در پیش دارند و او از این بابت چندان راضی نیست.

سرمربی پیشین چلسی در این خصوص عنوان کرد: ما می‌توانستیم شنبه یا یکشنبه با لیورپول بازی کنیم، اما این بازی دوشنبه برگزار می‌شود و به همین دلیل ممکن است که ما در شرایطی ایده‌‌‌آل به میدان نرویم. این هدیه سمّی است که باید روز دوشنبه آن را قبول کنیم که البته کارمان را سخت می‌کند، اما می‌خواهیم برای آن آماده باشیم. قبل از آن بازی اما ما باید با استوک (۱۱ مهر) بازی کنیم که آن هم یک هدیه سمّی دیگر است. قدرت استوک آن چیزی که جدول درباره این تیم می‌گوید، نیست.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید