» صفحه اصلی » داورزنی: رفتن لوزانو از ایران قطعی نیست/ همکاری با مایدا ادامه دارد
صفحه اصلی

داورزنی: رفتن لوزانو از ایران قطعی نیست/ همکاری با مایدا ادامه دارد

۹ مهر ۹۵ 0۰6

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که برای تماشای دیدار خیریه چوگان ایران و آرژانتین به محل مسابقه آمده بود در خصوص خداحافظی مهدی مهدوی از تیم ملی والیبال اظهار داشت: به مهدوی گفتم که تا زمانی که بازیکنان تیم ملی بتواند به عنوان یک سرباز به تیم ملی خدمت بکند، اعتقاد ندارم که برود اما خود او اصرار داشت که می‎خواهد در دوران اوجش از تیم ملی کنار برود.

وی با بیان اینکه به نظر مهدوی احترام می‎گذارد، ادامه داد: شخصا بر این باور هستم تا وقتی یک بازیکن می‎تواند حتی یک امتیاز هم برای تیم ملی در دیداری کسب کند، باید در تیم ملی باشد و کمک کند، البته مهدوی سال‎های زیادی است که وقت خود را در اردوی تیم ملی سپری کرده و ازخانواده‎اش دور بوده است. ضمن اینکه او از فرزندش هم دور بوده و این مسائل به کودکان آسیب می‎رساند.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: جا دارد همین‌جا از تمامی زحماتی که امثال مهدوی‎ها خود مهدی مهدوی برای والیبال و تیم ملی والیبال در این سال‌ها کشیده‌اند تشکر و قدردانی کنم. تیم ملی جایی است باید در آن افتخار بیافرینیم. این را به همه بازیکنان نیز گفته‎ام.

وی ادامه داد: اینکه ما بگوییم خسته شده‎ایم خداحافظ و یا نمی‎توانیم ادامه بدهیم توقع مردم و جامعه از والیبالیست‎ها و سایر رشته‎های ورزشی این است که تا زمانی که می توانند برای کشور مفید باشند افتخار بیافرینند و زمانی که احساس کرد که جوان‌ترها هستند و می‎توانند این نقش را ایفا کنند، طبیعی است که جای خود را به دیگری بدهند. البته مسئول انتخاب بازیکنان کادر فنی است و این تشخیص را کادر فنی می دهد. کادر فنی هرموقع تشخیص دهد که بازیکنان بهتری وجود دارند این کار را خواهد کرد.

داورزنی در خصوص بهبودی، گفت: او با توجه به شرایط در المپیک آینده حضور نخواهد داشت اما بازیکنان دیگری که اکنون در کنار تیم ملی داریم باید در خدمت تیم ملی باشند.

داورزنی در خصوص قرارداد لوزانو سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: رفتن لوزانو قطعی نیست اما شرایط و نتایج او را بررسی و آسیب شناسی می‌کنیم. می‎خواهیم با فرصت و دقت بیشتری قرارداد را چه با لوزانو و چه با مربی دیگری امضا کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص مایدا سرمربی تیم ملی بانوان تصریح کرد: او کار خود را  با فدراسیون ادامه خواهد داد. فلسفه وجودی او در کشور، سازندگی بود تا بتوانند بر روی نونهالان کار کند. البته ما از این فرصت استفاده کردیم و او برای حضور در تیم ملی بزرگسالان به باشگاه‎های آسیا رفت.

وی افزود: افتخاراتی که تا حالا به دست آمده است باعث شده، مردم به والیبال علاقمند شوند. همین شادی و علاقمندی که در بین مردم به والیبال به وجود آمده را همین بازیکنان به وجود آورده اند. شرایط به نوعی است که قهرمانی در جام کنفدراسیون‎ها هم مردم خیلی جدی نمی‎‎گیرند و صدا و سیما می‎گوید این بردها طبیعی است اما والیبال آن قدر زحمت کشیده است که مردم اکنون توقع دارند با برزیل نیز بازی می‌کند آن را شکست بدهد.

وی ادامه داد: شرایط مان نسبت به ۵ سال قبل خیلی متفاوت است. مثلا ما اگر با برزیل ۵ سال قبل بازی می کردیم و گیم را ۲۵ بر ۲۱ می باختیم، همه می‌گفتند خوب کار می‌شود اما توقعات برد اکنون را همین بچه ها ایجاد کرده‌اند. بازیکنانی که از جان مایه می‎گذارند و عملکرد بسیار خوبی دارند و این علاقه‌مندی را در بین مردم ایجاد کرده و این انتظار به وجود آمده است.

داورزنی در پایان گفت: باید مقداری منطقی تر به موضوع نگاه کرد، البته نمی‎خواهم بگویم به عنوان فدراسیون در کار خود نقصی نداریم. نقص وجود دارد اما باید این را پذیرفت که بازیکنان ما این افتخارات را برای کشور آفریده اند و از جان و دل مایه می گذارند. این قول را به مردم عزیز می‌دهم که مطمئن باشند برای المپیک بعدی و مسابقه های آتی، قطعا انتظاراتی که مردم دارند همین بچه ها برآورده خواهند کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید