» صفحه اصلی » یوونتوس قرارداد دیبالا را تمدید می‌کند
صفحه اصلی

یوونتوس قرارداد دیبالا را تمدید می‌کند

۹ مهر ۹۵ 0۰19

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس در نظر دارد قرارداد طولانی مدت جدیدی با پائولو دیبالا ببندد و عملکرد خوب او در فصل گذشته را با افزایش حقوقش جبران کند.

به نوشته سایت فوتبال ایتالیا، بانوی پیر در نظر دارد حقوق دیبالای ۲۲ ساله را به پنج میلیون در سال افزایش دهند و به این ترتیب از او که فصل پیش نه تنها ۱۹ گل زد بلکه ۹ پاس گل هم داد، قدردانی کنند.

دیبالا که دو فصل پیش با قراردادی ۴۵ میلیون یورویی از پالرمو به یوونتوس پیوست، در این فصل هم قابل قبول کار کرده است و علاوه بر یک گلی که زده، دو پاس گل هم داده است.

درخشش دیبالا از زمان پیوستنش به یووه، سبب شده که مشتریان بزرگی مانند بارسلونا پیدا کند، اما خود او برای ماندن در تورین ابزار تمایل کرده است.

در همین حال نشریه استمپای ایتالیا نوشته است قرارداد جدیدی که یوونتوس برای دیبالا آماده کرده او را تا سال ۲۰۲۱ به بیانکونری متعهد می‌کند و این در حالی است که قرارداد فعلی‌اش با بانوی پیر تا سال ۲۰۲۰ اعتبار دارد و او سالی سه میلیون یورو حقوق می‌گیرد. با افزایش حقوق دیبالا به پنج میلیون یورو در سال، او پس از گونسالو ایگواین، دومین بازیکن پردرآمد یوونتوس خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید