» صفحه اصلی » طالبی: اگر بازهم ناهماهنگ و دست به عصا بازی کنیم کار سختی خواهیم داشت
صفحه اصلی

طالبی: اگر بازهم ناهماهنگ و دست به عصا بازی کنیم کار سختی خواهیم داشت

۹ مهر ۹۵ 1۰17

[ad_1]

جلال طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار حساس تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: بازی سختی با آنها خواهیم داشت. ازبکستان در این چند سال با استفاده از بازیکنان مهاجر که بیشتر از شوروی سابق بوده‌اند تیم بهتری را تشکیل داده است. آنها شش امتیاز گرفته‌اند و قطر را در خانه خودش شکست داده‌اند، تیمی که ما ادعا می‌کردیم تیم منتخب جهان است. اعتقاد من این است که ایران بازی آسانی در پیش نخواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد مثل دو باز قبلی باشیم و ناهماهنگ و دست به عصا بازی کنیم کار سختی خواهیم داشت. البته ازبکستان می‌داند که ما سوریه و قطر نیستیم و سابقه روشنی در فوتبال آسیا داریم. مطمئنا آنها در این بازی استرس خواهند داشت.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: گل زدن به تیم ملی ایران سخت است و این به‌خاطر ساختار خوب تدافعی تیم ملی و فلسفه کاری کی‌روش است، هرچند که ما در گل زدن مشکل داریم و در مجموع بازی سنگینی خواهیم داشت. با این حال مطمئن باشید که به ازبکستان نمی‌بازیم، مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد.

طالبی همچنین در مورد لیگ برتر و اینکه چه تیمی مدعی قهرمانی است، اظهار داشت: فعلاً پیش‌بینی غیرممکن است، چون تعطیلی‌های لیگ شرایط تیم‌ها را مدام تغییر می‌دهد. با این حال در هفت بازی گذشته دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی آماده‌تر و هماهنگ‌تر از بقیه تیم‌ها بودند و شانس خوبی برای قهرمانی دارند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید