» صفحه اصلی » اسبقیان: وزارت ورزش چیزی درباره عدم برگزاری انتخابات ژیمناستیک اعلام نکرده است
صفحه اصلی

اسبقیان: وزارت ورزش چیزی درباره عدم برگزاری انتخابات ژیمناستیک اعلام نکرده است

۹ مهر ۹۵ 0۰8

[ad_1]

سید شروین اسبقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکردش در دوران سرپرستی‌ فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: نزدیک به ۲.۵ ماه است که در فدراسیون حضور دارم  و در این مدت تلاش کردم با همکاری خانواده ژیمناستیک امور این فدراسیون را به جلو ببرم. در ابتدای حضورم تصمیم به بررسی وضعیت موجود گرفتم و سپس کارهایی که مربوط به مسابقات بود، انجام شد.

وی افزود: ساماندهی سیستم امور اداری فدراسیون و برنامه‌ریزی برای شرکت در مسابقات مختلف در استان‌هایی همچون تهران، شیراز و اردبیل از دیگر کارهای فدراسیون در این مدت ۲.۵ ماه بود. همچنین قرار بود یک مسابقات دیگر در گلستان برگزار شود که به دلیل نزدیکی با انتخابات فدراسیون و برای آنکه شائبه‌ای ایجاد نشود، به تعویق انداختیم. در همین مدت اردوی تیم ملی بزرگسالان در کیش برگزار شد.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: تلاش کردیم تعدادی از کلاس‌های آموزشی را با هماهنگی کمیته‌های مربوط برگزار کنیم. برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نیز برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شد، چون معتقدیم ایران می‌تواند در سال‌های آینده صاحب مدال‌های خوش‌رنگی شود. همچنین چند جشنواره ژیمناستیک در برخی از استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، کردستان و … با هدف ایجاد انگیزه و افزایش ورزشکاران سازمان یافته در این رشته برگزار شد.

اسبقیان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکردش در فدراسیون ژیمناستیک راضی بوده است یا خیر، گفت: این مسئله را خانواده ژیمناستیک باید اعلام کند. ماموریت من که وزارت ورزش آن را بر روی دوشم گذاشته بود، انجام کارهای جاری در فدراسیون بود که فکر می‌کنم این مسئله انجام شده است.

وی در خصوص استعفای فرامرز سنگینی خاطرنشان کرد: سنگینی، بازنشسته بود و خودش از سمت دبیری فدراسیون استعفا کرد. او در ادامه به عنوان مشاور فدراسیون فعالیت کرد، اما با توجه به اینکه بنای ما در فدراسیون برگزاری یک انتخابات بی‌طرفانه بود، با توجه به هماهنگی که با یکی از نامزدها داشت، از این پست هم کناره‌گیری کرد.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک درباره انتخابات ریاست این فدراسیون گفت: همه شرایط آماده است و تا این لحظه قرار است انتخابات ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه هفته جاری انتخابات برگزار شد.

اسبقیان درباره نامه کمیته ملی المپیک به وزارت ورزش مبنی بر عدم برگزاری انتخابات تا زمان اصلاح اساسنامه فدراسیون‌ها به تسنیم گفت: از طرف کمیته ملی المپیک نامه‌ای هم برای ما آمده است. بدون شک وزارت ورزش در جریان این مسئله است و قطعاً تصمیم‌گیری خواهد کرد. وزارت ورزش هنوز چیزی درباره عدم برگزاری انتخابات ژیمناستیک اعلام نکرده است.

وی در پایان عنوان کرد: مطمئن هستم که ژیمناستیک ایران می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن در بازی‌های آسیایی و حتی می‌تواند در المپیک نیز نماینده داشته باشد. امیدوارم انتخابات خوبی برگزار شود و این رشته گام‌های بزرگی در آینده بردارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید