» صفحه اصلی » شیری: شانسی، شانسی پرسپولیس را بردیم/ فقط در پنالتی می توانستیم برنده باشیم
صفحه اصلی

شیری: شانسی، شانسی پرسپولیس را بردیم/ فقط در پنالتی می توانستیم برنده باشیم

۱۰ مهر ۹۵ 0۰6

[ad_1]

مهدی شیری در گفت‎و‎گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اتفاقات دیدار قشقایی و پرسپولیس در مرحله سوم جام حذفی و برتری این تیم در شیراز مقابل سرخپوشان تهرانی، گفت: ما برای نباختن مقابل پرسپولیس به میدان رفته بودیم و انتظار کسب برد را نداشتیم، اما چون خیلی زود به گل رسیدیم، توانستیم خودمان را در زمین پیدا کنیم.

وی ادامه داد: توانستیم به خوبی از گل‌مان دفاع کنیم. چشم به ضدحمله داشتیم و حتی موقعیت‎های دیگری را هم ایجاد کردیم، اما موفق نشدیم به گل‌های دیگری برسیم. در نهایت به ضربات پنالتی رسیدیم و در پنالتی هم همه چیز شانسی است.

شیری در مورد عملکرد تیمش در ضربات پنالتی گفت: البته در پنالتی‌ها همه چیز ۵۰ – ۵۰ است و ما اصلاً فکرش را نمی‌کردیم بتوانیم برنده باشیم، اما دروازه‌بان‌مان ضربه آخر را گرفت. آنجا بود که دوباره خودباوری در تیم‌مان افزایش یافت و تمرکزمان بالا رفت و برای کسب برد آماده بودیم.

کاپیتان تیم قشقایی اضافه کرد: من قبل از بازی به بازیکنان تیمم گفتم اگر نتوانیم در طول ۹۰ دقیقه، برنده باشیم، باید سعی کنیم کار را به پنالتی بکشیم. آنجا حتماً می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم و همین اتفاق هم رخ داد. احتمال پیروزی در پنالتی در چنین بازی‌هایی بیشتر است.

این بازیکن که سابقه بازی در تیم فوتبال پرسپولیس را در کارنامه دارد، در مورد دلیل شکست خوردن سرخپوشان تأکید کرد: آنها انتظار نداشتند با این شرایط، مقابل‌شان ظاهر شویم. ما خیلی خوب بازی کردیم وخیلی زود به گل رسیدیم و به همین دلیل تیم پرسپولیس به هم ریخت. انصافاً بازیکنان ما بازی را به خوبی کنترل کردند. شاید اگر بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس هم بودند، چنین اتفاقی رخ می‌داد. در جام حذفی هیچ چیز مشخص نیست.

شیری ادامه داد: ما شانسی، شانسی پرسپولیس را شکست دادیم، اما در عین حال، تلاش زیادی هم داشتیم تا مردم و هواداران‌مان را روسفید کنیم. در دقایق زیادی از بازی سرتر از حریف بودیم و بارها موقعیت‌سازی کردیم که اگر به گل‌های دیگر می‌رسیدیم، شاید پرسپولیس را در ۹۰ دقیقه شکست می‌دادیم.

کاپیتان تیم قشقایی گفت: نمی‌توان روی بازی‌های تک حذفی حساب کرد. چیزی معلوم نیست، اما تیم‌مان از لحاظ فنی کامل است و فکر می‌کنم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. باید ببینیم در مرحله بعدی و بازی مقابل برق نوین شیراز چه اتفاقاتی قرار است برای تیم‌مان رخ بدهد. دل‌مان می‌خواهد صعود کنیم و به یک هشتم نهایی و مراحل بالاتر برسیم تا شخصیت تیم قشقایی را نشان دهیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید