» صفحه اصلی » احتمال حضور کاپیتان مصدوم ازبکستان برابر ایران قوت گرفت
صفحه اصلی

احتمال حضور کاپیتان مصدوم ازبکستان برابر ایران قوت گرفت

۱۴ مهر ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ تیم ملی فوتبال ازبکستان آخرین تمرین خود پیش از رویارویی با تیم ملی فوتبال ایران را عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه بنیادکار، محل برگزاری این بازی انجام داد. در این تمرین اودیل احمدوف، کاپیتان مصدوم ازبک‌ها هم حضور داشت و به‌صورت انفرادی تمرین کرد و دوید.

براساس گزارش رسانه‌های ازبکستانی احتمال اینکه این بازیکن کهنه‌کار در بازی فردا بتواند ازبکستان را همراهی کند وجود دارد، این در حالی است که سامول بابایان، سرمربی ازبکستان در کنفرانس خبری امروزش عنوان کرد در مورد حضور یا عدم حضور احمدوف در بازی با ایران، فردا (پنجشنبه) تصمیم خواهد گرفت.

احمدوف ۲۸ ساله از سال ۲۰۰۷ عضو تیم ملی ازبکستان است و ۷۷ بازی ملی با ۱۵ گل در کارنامه‌اش به ثبت رسیده است. در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ که ایران در تاشکند موفق شد با نتیجه یک بر صفر ازبکستان را شکست دهد، همین بازیکن بود که به ایران گل زد، اما داور ژاپنی گل صحیح او را ندید. پست این بازیکن هافبک و عضو باشگاه کراسنودار روسیه است.

تیم‌ ملی کشورمان از ساعت ۱۶:۳۰ فردا (پنجشنبه) در هفته سوم از دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه بنیادکار تاشکند میهمان ازبکستان است.

ازبکستان در حال حاضر با شش امتیاز صدرنشین گروه A است و ایران با چهار امتیاز در جایگاه دوم حضور دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید