» صفحه اصلی » خلعتبری در گسترش فولاد ماندنی شد
صفحه اصلی

خلعتبری در گسترش فولاد ماندنی شد

۱۵ مهر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خلعتبری که مدتی از تمرینات گسترش فولاد کنار گذاشته شده بود، به همراه مدیربرنامه‌هایش در دفتر این باشگاه حضور پیدا کرد تا در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری شود.

براساس توافق به عمل آمده در جلسه کادر فنی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز و محمدرضا خلعتبری، مقرر شد که این بازیکن به تمرینات آبی‌پوشان تبریز بازگردد.

جلسه بررسی وضعیت محمدرضا خلعتبری ، بعد از ظهر امروز(پنج‌شنبه) با این حضور بازیکن و مدیربرنامه‌هایش و همچنین جمشید خطیبی، قائم مقام باشگاه، فراز کمالوند و حسن آذرنیا برگزار شد. در این جلسه طرفین پس از بحث درخصوص جنبه‌های مختلف مسئله به وجود آمده در نهایت ضمن تصمیم‌گیری برای تداوم حضور خلعتبری در گسترش فولاد، بر تلاش بیش از پیش برای موفقیت تیم تاکید شد. بر این اساس، محمدرضا خلعتبری  از فردا (جمعه) تمرینات خود با آبی‌پوشان تبریز را پیگیری خواهد کرد.

مدیران باشگاه گسترش فولاد معتقدند این بازیکن را با قیمت بالایی جذب کرده‌اند اما او نتوانسته به لحاظ فنی،‌ انتظارات را برآورده کند. به همین علت، فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد برای خلعتبری چند روز بیشتر از سایر بازیکنان، استراحت در کنار خانواده را در نظر گرفت ولی گویا این تصمیم با عصبانیت خلعتبری مواجه شده بود اما پس از جلسه امروز، مشکل حل شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید