» صفحه اصلی » نامجومطلق: سه امتیاز حیاتی گرفتیم/کره‌جنوبی را شکست دهیم صعودمان قطعی می‌شود
صفحه اصلی

نامجومطلق: سه امتیاز حیاتی گرفتیم/کره‌جنوبی را شکست دهیم صعودمان قطعی می‌شود

۱۵ مهر ۹۵ 0۰7

[ad_1]

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل ازبکستان و صعود به رده نخست گروه خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: این پیروزی را تبریک می‌گویم. این سه امتیاز برای ما حیاتی و ارزشمند بود و شرایط تیم ملی در جدول را فوق‌العاده کرد. شاید خیلی‌ها از جریان بازی راضی نبوده باشند، اما در این شرایط سه امتیاز بازی برای ما واجب بود.

وی افزود: شانس صعود تیم ملی به جام جهانی زیاد شد و اگر بتوانیم کره‌جنوبی را شکست دهیم، صعودمان قطعی می‌شود. امیدوارم سه‌شنبه آینده در بازی با کره‌جنوبی، پیروز از زمین خارج شده و صعودمان را قطعی کنیم. بازی با کره حساسیت‌های خودش را دارد، اما سه امتیاز بازی با ازبکستان خیلی مهم‌تر بود. همانطور که گفتم شاید خیلی زیبا بازی نکردیم، اما در ساختار دفاعی مستحکم بوده و کمترین شانس را به ازبکستان دادیم.

پیشکسوت فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تیم ملی در فاز دفاعی فوق‌العاده عمل کرد، گفت: پیروزی مقابل ازبکستان ارزش زیادی داشت. قطعا با این روند و کیفیتی که نشان داده‌ایم، می‌توانیم برای نخستین بار دو بار متوالی به جام جهانی صعود کنیم. رقبای ایران هم چنگی به دل نمی‌زنند. بازی کره‌جنوبی مقابل قطر را دیدم و آنها چیزی از خودشان نشان ندادند. نتایج سایر بازی‌ها هم به سود ایران شد و شرایط‌مان برای صعود هموار شده است. امیدوارم با پیروزی‌های آینده به جام جهانی صعود کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید