» صفحه اصلی » ایران آرای هیجانی ازبک‌ها را نقش بر آب کرد + عکس
صفحه اصلی

ایران آرای هیجانی ازبک‌ها را نقش بر آب کرد + عکس

۱۵ مهر ۹۵ 1۰10

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نظرسنجی پیش بینی نتیجه بازی تیم ملی ازبکستان برابر ایران در هفته سوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه A آسیا در سایت فوتبال این کشور که از یک هفته پیش از شروع این بازی آغاز شده بود تا آخرین روز حاکی از امیدواری ۷۸ درصدی ازبک ها به پیروزی بود.

در روزهای اولیه نظرسنجی سایت فوتبال ازبکستان بیش از ۸۹ درصد آرای داده شده حاکی از پیروزی تیم ملی این کشور برابر ایران بود که در روز پایانی به ۷۸ درصد رسید. در این میان تنها ۱۰ درصد آراء به پیروزی ایران اختصاص یافت، اما کسب ۶ امتیاز دو بازی ابتدایی شاگردان سام ول بابایان برابر سوریه و چین باعث شده بود تا ازبک ها در نظرسنجی سایت فوتبال با هیجان خاصی بیشترین آرای خود را به طرز عجیبی به پیروزی تیم ملی کشورشان در بازی با ایران سوق دهند.

با این حال ملی پوشان ایرانی با پیروزی یک بر صفر برابر ازبکستان آرای هیجانی ازبک ها را نقش بر آب کردند و با کسب سه امتیاز شیرین در تاشکند با روحیه مضاعفی به مصاف کره جنوبی خواهند رفت.

تصویر زیر نتیجه نظرسنجی پیش بینی نتیجه احتمالی بازی تیم ملی ازبکستان برابر ایران در سایت فوتبال این کشور است که ۷۸ درصد گزینه های پیروزی معمولی یا پرگل ازبکستان را انتخاب کرده بودند. ۹ درصد شرکت کنندگان به گزینه نتیجه تساوی رای دادند و گزینه های پیروزی معمولی یا پرگل ایران نیز آرای ۱۱.۱۱ درصدی را به خود اختصاص داده بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید