» صفحه اصلی » وزارت ورزش از هندبال حمایت نمی‌کند
صفحه اصلی

وزارت ورزش از هندبال حمایت نمی‌کند

۱۶ مهر ۹۵ 0۰3

[ad_1]

محمد کونجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص انصراف تیم هندبال برق جدید فارس از حضور در لیگ برتر اظهار داشت:  تیم هندبال برق فارس در زمان مهدوی برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرد و در مراسم قرعه کشی هم شرکت کرد اما مسئولان این تیم یک شبه انصراف دادند. به همراه رئیس هیئت استان فارس و مدیرکل استان تلاش کردیم مسئولان این تیم را منصرف کنیم تا امتیاز خود را در هندبال نگه دارند و بتوانیم اسپانسری پیدا کنیم، اما تاکنون موفق نشده‌ایم. امیدوارم نظر تابع بردبار، مدیرعامل تغییر و همچنان از هندبال حمایت کند.

وی افزود: نمی‌دانم چه اصراری وجود دارد که لیگ ۲۵ مهر ماه آغاز شود. فعلا که قرار است لیگ  در این تاریخ برگزار شود. با این وضعیت تیشه به ریشه هندبال زده می‌شود. در این وضعیت بحرانی نمی‌توان لیگ را برگزار کرد.

کارشناس هندبال کشورمان گفت: با این وضعیت به آینده هندبال خوش بین نیستم و گمان نمی‌کنم که مربیان و بازیکنان بتوانند در لیگ باشند. می‌بینیم که برخی از مربیان بزرگ و سابقه‌دار یا مجبورند در لیگ دسته دو حاضر شوند و یا اینکه بدون تیم مانده‌اند و این برای هندبال بسیار بد است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا معتقدید با تغییر تاریخ آغاز لیگ، شرایط بهتر خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر تیم‌ها وضعیت خوبی ندارند و در این فرصت باقیمانده نه می‌توانند بازیکن در اختیار بگیرند و نه اینکه تمرین مناسبی داشته باشند.

کونجانی یادآور شد: در شرایط فعلی اگر کارشناسان نظرات خود را به سرپرست فدراسیون ارائه دهند و در کنار هندبال باشند، سرپرست می‌تواند بخشی از کارها را پیش ببرد در غیر اینصورت بیش از گذشته ضربه خواهد خورد.

وی در خصوص حمایت وزارت ورزش از این رشته گفت: در این چند سال حمایتی ندیدیم. اگر وزارت ورزش حمایت نکند هر مدیری که در راس هندبال باشد شرایط همین است. از وزیر می‌خواهیم که مجمع را به زودی برگزار و در ادامه راه نیز از مدیر منتخب مجمع حمایت کند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید