» صفحه اصلی » برزیل، بولیوی را درهم کوبید/ پیروزی اروگوئه و کلمبیا و توقف آرژانتین
صفحه اصلی

برزیل، بولیوی را درهم کوبید/ پیروزی اروگوئه و کلمبیا و توقف آرژانتین

۱۶ مهر ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای دور نهم از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (جمعه – به وقت تهران) چهار دیدار برگزار شد. در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتبال برزیل با نتیجه پرگل ۵ بر صفر میهمان خود، بولیوی را در هم کوبید. برای سلسائو در این دیدار نیمار (۱۱)، فیلیپه کوتینیو (۲۶)، فیلیپه لوئیز (۳۹)، گابریل خسوس (۴۴) و روبرتو فیرمینو (۷۶) گلزنی کردند. شاگردان تیته با این برد ۱۸ امتیازی شدند و در رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفتند.

اروگوئه هم در دیداری خانگی و با گل‌های نیکولاس لودیرو (۲۹) و ادینسون کاوانی (۴۶ و ۷۹) با نتیجه ۳ بر صفر برابر میهمانش، ونزوئلا به برتری دست یافت. ونزوئلا از دقیقه ۶۵ در پی اخراج اوسوالدو ویزکاروندو ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد. شاگردان اسکار تابارس با این برد ۱۹ امتیازی شدند و صدرنشینی خود را حفظ کردند.

کلمبیا هم با گل دقیقه ۹۰ ادوین کاردونا با نتیجه یک بر صفر بر میزبانش، پاراگوئه غلبه کرد تا با این برد خارج از خانه شمار امتیازات خود را به عدد ۱۶ برساند و تنها به خاطر گل‌زده بیشتر نسبت به آرژانتین در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

آرژانتین نیز که لیونل مسی را در اختیار نداشت در خانه پرو به نتیجه تساوی ۲ – ۲ رضایت داد. برای آلبی‌سلسته در این دیدار توسط رامیرو فونس موری (۱۶) و گونزالو ایگواین (۷۸) موفق به گلزنی شدند و در مقابل گل‌های پرو را خوسه پائولو گوئررو (۵۸) و کریستین کوئوا (۸۴) به ثمر رساندند. شاگردان ادواردو بائوسا با این تساوی ۱۶ امتیازی شدند و به رده پنجم جدول سقوط کردند.

رده‌بندی پنج تیم اول مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آمریکای جنوبی به شرح زیر است:‌
۱- اروگوئه ۱۹ امتیاز
۲- برزیل ۱۸ امتیاز
۳- اکوادور ۱۶ امتیاز – تفاضل گل ۴+
۴- کلمبیا ۱۶ امتیاز – تفاضل گل ۳+ و ۱۳ گل‌زده
۵- آرژانتین ۱۶ امتیاز – تفاضل گل ۳+ و  ۱۱ گل‌زده

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید