» صفحه اصلی » آصفی: امیدوارم فیفا و ازبکستانی‌ها با تغییر زمان بازی موافقت کنند/ برای تغییر زمان کره وقت کم بود
صفحه اصلی

آصفی: امیدوارم فیفا و ازبکستانی‌ها با تغییر زمان بازی موافقت کنند/ برای تغییر زمان کره وقت کم بود

۱۶ مهر ۹۵ 0۰10

[ad_1]

حمیدرضا آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص نامه فدراسیون فوتبال به فیفا برای جابه‌جایی زمان دیدار ایران و ازبکستان در تاریخ ۲۳ خردادماه ۹۶ که مصادف با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و شب قدر است، گفت: باتوجه به مصادف شدن زمان این بازی با شب قدر، مهدی تاج صحبتی با جیانی اینفانتینو در این خصوص داشت و پس از آن هم نامه‌ای را تهیه کردیم که این نامه چهارشنبه به فیفا ارسال شد.

وی افزود: ما درخواست کردیم که اگر امکان جابه‌جایی زمان بازی هست، این بازی را جابه‌جا کنیم تا با شب قدر مصادف نباشد. البته درخواست ما یک طرف قضیه است و ازبکستانی‌ها نیز باید با این مسئله موافقت کنند. این هم به حسن نیت و همکاری آنها باز می‌گردد که امیدوارم با این درخواست موافقت کنند. برای همین مسئله و اینکه فرصت مذاکره با ازبکستانی‌ها را هم داشته باشیم، خیلی زود در این خصوص اقدام کردیم. این تدبیر ما بوده و باید ببینیم تقدیر خدا چیست.

مشاور بین‌الملل رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه برای تغییر زمان دیدار با کره جنوبی چه زمانی اقدام شده بود که مورد موافقت قرار نگرفت، اظهار داشت: برای بازی با کره جنوبی پس از سفر تاج به سوئیس که حدود دو ماه پیش بود، اقداماتی صورت گرفت. مذاکرات هم در بالاترین سطح انجام شد، اما کره‌ای‌ها قبول نکردند. چون وقتی هم در این تاریخ برای جابه‌جایی بازی نبود و زمان کم بود. با این حال حتی ما پیشنهاد دادیم که بازی رفت و برگشت را جابه‌جا کنیم و آنها برای این بازی میزبان باشند که این موضوع را هم قبول نکردند.

آصفی گفت: یک زمانی ما مسابقات داخلی برگزار می‌کنیم که از تاریخ برگزاری تا ساعت آن به عهده خودمان است. در این شرایط ما سعی می‌کنیم مسابقات با ایام شهادت، مراسم‌های مذهبی و… همزمان نباشد، اما وقتی یک طرف قضیه خارجی‌ها هستند، کاری از دست‌مان بر نمی‌آید.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید