» صفحه اصلی » حمایت دروسی از بوفون: بهترین دروازه‌بان تاریخ هم می‌تواند اشتباه کند
صفحه اصلی

حمایت دروسی از بوفون: بهترین دروازه‌بان تاریخ هم می‌تواند اشتباه کند

۱۶ مهر ۹۵ 0۰16

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان تساوی یک – یک تیم ملی ایتالیا برابر اسپانیا در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جان لوئیجی بوفون در خروج از دروازه دچاره اشتباه شد و به جای اینکه توپ بازیکن اسپانیا را بزند، سایه آن را زد و توپ از بین پایش رد شد. در این لحظه ویتولو دروازه خالی ایتالیا را گشود تا نتیجه یک بر صفر به سود ماتادورها شود. البته این پایان کار نبود و دانیله دورسی در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی دروازه داوید دخه‌‌آ را گشود و نتیجه بازی را یک – یک مساوی کرد.

دروسی، هافبک رمی تیم ملی ایتالیا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» در دفاع از هم‌تیمی‌اش گفت: بهترین دروازه‌بان تاریخ (بوفون) هم می‌تواند اشتباه کند، در غیر این‌صورت او ماشین بود. البته ترجیح می‌دادم جان‌لوئیجی در بازی‌های یوونتوس مرتکب اشتباه شود تا در تیم ملی ایتالیا.

وی افزود: بازی با اسپانیا بازی دشواری به خصوص در نیمه اول بود. اسپانیا همیشه کنترل توپ و میدان را در اختیار دارد، اما در نیمه اول ما خیلی در لاک دفاعی فرو رفتیم و به آنها اجازه دادیم بیش از حد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشند. ما هم روی زدن تکل‌ها ضعیف بودیم و توپ را خیلی راحت از دست می‌دادیم.

هافبک آتزوری تصریح کرد: نیمه اول بد بود، اما نیمه دوم اوضاع کمی بهتر شد و ما به DNA خود بازگشتیم. به هر حال تساوی هم نتیجه بدی نیست، اما به نظرم تیم ایتالیا که در یورو ۲۰۱۶ عالی بود، همچنان قدرتمند است. وقتی گل می‌خورید، طبیعی است که نگرش تیم تغییر می‌کند. پیش از اینکه دروازه‌مان باز شود، ترسو بودیم و به اندازه کافی به اسپانیا فشار نیاوردیم.

دروسی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی از تیم‌های دیگر اگر جای ما بودند، با شکست زمین را ترک می‌کردند، اما ما مقابل اسپانیا مساوی گرفتیم و حتی در پایان برای رسیدن به برد دست به ریسک هم زدیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید