» صفحه اصلی » پیروانی: ملی‌پوشان نباید در باد پیروزی برابر ازبکستان بخوابند/ با شکست کره ۸۰ درصد راه صعود را رفته‌ایم
صفحه اصلی

پیروانی: ملی‌پوشان نباید در باد پیروزی برابر ازبکستان بخوابند/ با شکست کره ۸۰ درصد راه صعود را رفته‌ایم

۱۶ مهر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

غلامحسین پیروانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ازبکستان هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه ما نتوانست خلق کند. تنها هدف ازبک‌ها ارسال توپ‌های بلند روی دروازه‌ ایران بود که خوشبختانه دروازه‌بان ما خوب عمل و تمام این توپ‌ها را جمع کرد.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه کی‌روش در این دیدار بسیار هوشمندانه عمل کرد، گفت: دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش نگذاشتند، اما خوشبختانه توانستیم برنده این دیدار شویم. تیم ایران با وجود اینکه تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد کرده بود، ولی باز هم تیم برتر میدان بود و به حقش هم که پیروزی در این دیدار بود، رسید. خدا را شکر با این بردها راه صعود ایران به جام جهانی هموار شده است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید کشورمان با اشاره به دیدار آینده تیم ملی ایران برابر کره جنوبی عنوان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و مطمئناً دیدار ساده‌ای را مقابل کره نخواهیم داشت. کره با ازبکستان بسیار متفاوت است و بازیکنان نباید در باد پیروزی برابر ازبکستان بخوابند. امیدواریم با درایت کی‌روش و غیرت بازیکنان بتوانیم در آن دیدار هم به برتری برسیم. به نظرم تیم ما اگر بتواند کره را شکست دهد ۸۰ درصد راه صعود را رفته است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید