» صفحه اصلی » نفرات برتر مسافت ۵۰۰ متر مشخص شدند
صفحه اصلی

نفرات برتر مسافت ۵۰۰ متر مشخص شدند

۱۶ مهر ۹۵ 0۰3

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های مسافت ۵۰۰ متر در مواد کایاک یک‌نفره، دونفره و چهارنفره و کانوی یک‌نفره و دونفره در رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد. در کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر بزرگسالان احمدرضا طالبیان از اصفهان مقام اول، علی آقامیرزایی از گیلان مقام دوم و محمدطاهر حسینی افشار از کرمانشاه مقام سوم را به دست آوردند.

در کانوی یک‌نفره ۵۰۰ متر بزرگسالان شاهو ناصری از کردستان اول، علی اجاقی از کرمانشاه دوم و سهیل نوروزنژاد از گیلان سوم شدند.

در کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر جوانان محمدرضا صیاد از گیلان، علیرضا مرادی از لرستان و تارخ طالبی از تهران اول تا سوم شدند.

در کانوی یک‌نفره ۵۰۰ متر جوانان علی جان‌بابایی از مازندران، فاروق عشقی از کردستان و سبحان بیرانوند از لرستان مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بزرگسالان محمدطاهر حسینی افشار و هادی جعفری از کرمانشاه مقام اول، امیر غریب و علیرضا فرمانده از گیلان مقام دوم و محمد ولدی و مصطفی نوری از همدان مقام سوم را به دست آوردند.

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر بزرگسالان سهیل نوروزنژاد و مهرداد دانیالی از گیلان اول، هومن کریمی و معراج محمدزاده از تهران دوم و محمد نوری و دامون صادقی از تهران توابع سوم شدند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر جوانان ابوالفضل درجزی و محمدرضا صیاد از گیلان، محمد بالی اسلامی و مصطفی علیخانی از مازندران و سینا اطاعتی و کوروش فرجی از تهران اول تا سوم شدند.

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر جوانان نبی رضایی و محمد جعفری از مازندران، رشاد وفایی و زانا سائدی از کردستان و بهراد پیوند سرخی و امین ربانی از گیلان مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر بزرگسالان تیم گیلان با ترکیب جواد مومنی، محمد گلپیرا، علیرضا فرمانده و پیمان قویدل از گیلان مقام اول، تیم تهران با ترکیب بابک دربان، علیرضا جهان نما، پوریا شریفی و علیرضا علیمحمدی مقام دوم و تیم زنجان با ترکیب رضا اسکندری، علی جاروقی، محمدرضا مقدمی و امید احمدی مقام سوم را به دست آوردند.

در کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر جوانان تیم گیلان با ترکیب محمدرضا صیاد، محمد زارع، علی الماسی و امیر آقامیرزایی مقام نخست را بدست آوردند، تیم تهران با ترکیب کوروش فرجی، پارسا امیدوار، آرمین حیدرزاده و تارخ طالبی در رده دوم قرار گرفتند و تیم مازندران با ترکیب یوسف پشتیوان، مهدی محمودی، مصطفی علیخانی و محمد بالی اسلامی جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های قهرمانی کشور آبهای آرام با برگزاری مسابقات مسافت ۲۰۰ متر فردا (شنبه) در دریاچه آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید