» صفحه اصلی » ذوالفقارنسب: پیروزی مقابل کره هم تضمینی برای صعودمان به جام جهانی نیست/تعویض‌های کی‌روش مناسب بود
صفحه اصلی

ذوالفقارنسب: پیروزی مقابل کره هم تضمینی برای صعودمان به جام جهانی نیست/تعویض‌های کی‌روش مناسب بود

۱۷ مهر ۹۵ 0۰7

[ad_1]

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: بازی حساسی برای هر دو تیم بود، خصوصاً برای تیم ایران، چون دو امتیاز از رقیب خود عقب‌تر بود و نیاز زیادی داشت تا در این دیدار به برتری برسد.

وی در ادامه افزود: تیم ما بازی را بسیار عالی شروع کرد و خیلی خوب برای این دیدار برنامه‌ریزی کرده بود. خوشبختانه زود هم به گل رسیدیم و در ادامه با یک ساختار دفاعی خوب توانستیم حریف را کنترل کنیم و با کمترین خطر روی دروازه‌ خودی توانستیم بازی را به پایان برسانیم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: تعویض‌های که در تیم ایران انجام شد بسیار به‌جا و مناسب بود. تیم ما ساختار تیمی مشخصی داشت و بازیکنان براساس کیفیت تیم حریف به زمین رفته بودند، به نظرم این سه امتیاز ارزش بسیار بالایی برای تیم ما داشت.

کارشناس فوتبال ایران در مورد اینکه گفته می‌شود تیم ملی تدافعی بازی می‌کند، تصریح کرد: بازی در خانه حریف ساده نیست و نمی‌شود بی‌محابا حمله کرد. باید بگذاریم کادرفنی کارش را انجام دهد و از آنها حمایت کنیم تا با آرامش بازی خود را انجام دهند.

ذوالفقارنسب درباره دیدار تیم ملی مقابل کره جنوبی عنوان کرد: هر بازی داستان خاص خودش را دارد. بدون شک تیم کره بسیار باتجربه‌‌تر و سازمان یافته‌تر از ازبکستان است. باید برای آن دیدار هم برنامه‌ریزی داشته باشیم که مطمئناً اعضای کادر فنی تیم ملی این کار را انجام خواهند کرد.

وی ادامه داد: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و شما فکر نکنید که اگر کره را شکست دادیم صددرصد به جام جهانی صعود خواهیم کرد. پیروزی احتمالی مقابل کره جنوبی تضمین‌کننده صعودمان نیست و باید تمام بازی‌ها را جدی بگیریم و برای سه امتیاز به زمین برویم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه تصریح کرد: اگر دیدار مقابل کره را بیش از حد حساس کنیم، ممکن است اثر منفی روی بازیکنان جوان ما بگذارد. به نظرم ما باید تمام دیدارها را با اقتدار شروع کنیم و به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید