» صفحه اصلی » برتری آسان انگلیس در شب پیروزی پرگل رومانی
صفحه اصلی

برتری آسان انگلیس در شب پیروزی پرگل رومانی

۱۷ مهر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب سوم هفته دوم مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در قاره اروپا با برتری آسان تیم ملی انگلیس و پیروزی پرگل رومانی شروع شد.

 در مهم‌ترین بازی، از گروه ششم تیم ملی انگلیس در اولین بازی تحت هدایت گرت ساوت‌گیت، سرمربی موقتش در خانه با نتیجه ۲ بر صفر تیم ضعیف مالت را شکست داد.

استوریج در دقیقه ۲۹ و دلی علی در دقیقه ۳۸ برای انگلیس گلزنی کردند تا این تیم با ۶ امتیاز از ۲ بازی تا قبل از سایر بازی‌های امشب این گروه در صدر قرار بگیرد و مالت بدون امتیازی در رده پایانی بایستد.

 در گروه پنجم، رومانی در خانه ارمنستان ۵ بر صفر پیروز شد.

خطای ملکیان از ارمنستان در دقیقه سوم بازی، علاوه بر اخراج او، یک پنالتی نصیب رومانی کرد  که این ضربه در دقیقه ۴ توسط بوگدان استانچو ، پنالتی‌زن موفق تیم در یورو ۲۰۱۶ به گل تبدیل شد.

 در ادامه پوپا در دقیقه ۱۰، مارین در دقیقه ۱۲، نیکولا استانچو در دقیقه ۲۹  و چیپسیو در دقیقه ۵۹ بار دیگر برای رومانی گل زدند تا این تیم با ۴ امتیاز پشت سر مونته‌نگرو موقتا در رده دوم بایستد.

در همین گروه مونته‌نگرو در خانه ۵ بر صفر از سد قزاقستان گذشت و صدرنشین ۴ امتیازی نام گرفت.

در بازی گروه سوم، جمهوری آذربایجان درخانه یک بر صفر تیم خوب نروژ را برد و ضمن رقم زدن یک نتیجه غیرمنتظره، ۶ امتیازی شده و موقتا بالاتر از آلمان قهرمان جهان در صدر ایستاد. 

نروژ بدون امتیاز قعرنشین گروه  شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید