» صفحه اصلی » طریق‌الحسین سخت و هم جذاب است
صفحه اصلی

طریق‌الحسین سخت و هم جذاب است

۲۷ آبان ۹۵ 0۰8

[ad_1]

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، محمد سلوکی مجری تلویزیون که به همراه جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون برای حضور در “پیاده روی اربعین” عازم نجف شده است، در حین پیاده روی در مسیر “طریق الحسین” در گفت و گو با میزان، حال و هوای “طریق الحسین” را پرشور خواند و گفت: سه شنبه به نجف رسیدیم و الان در مسیر پیاده روی اربعین هستیم، مسیری که

مجری برنامه “خوشا شیراز” ادامه داد: این پیاده روی برای من اتفاقی متفاوت و تجربه ای بسیار عجیب است که خداوند مرا لایق آن دانسته است.

وی افزود: برای اولین بار است که برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حاضر می شوم. این سعادت بزرگی است و خوشبختانه قسمت من بوده تا در این مراسم حضور داشته باشم.

مجری برنامه “ستاره شد” از ادامه دادن راه تا رسیدن به کربلا گفت و اضافه کرد: در جمع و به همراه سایر هنرمندان و دوستان به راه خود ادامه می دهیم. معمولاً بعد از پیاده روی قسمتی از مسیر، مقداری استراحت می کنیم و نمی دانم دقیقاً چه زمانی به کربلا می رسیم.

سلوکی با اشاره به چگونگی حضور در پیاده روی اربعین خاطرنشان کرد: ما در قالب گروه جشنواره چهل چراغ به این مراسم پای کذاشتیم. این اقدام توسط جشنواره چهلچراغ و با اقتدار “اباعبدالله الحسین(ع)” شکل گرفت.

منبع:فارس

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه سایر رسانه‌ها

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید