» صفحه اصلی » رحیمی: بسیج استان قزوین در زمینه رونق صنایع کوچک مطلوب عمل کرده است
صفحه اصلی

رحیمی: بسیج استان قزوین در زمینه رونق صنایع کوچک مطلوب عمل کرده است

۲ آذر ۹۵ 0۰6

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین همزمان با هفته بسیج نمایشگاه دستاوردها و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی با حضور معاون سیاسی استاندار وجمعی از مدیران و مسئولان استانی افتتاح شد.

ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در جریان افتتاح نمایشگاه دستاوردها و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج به قهرمانان کشور، اظهار داشت: بسیج در بره‌ های مختلف کشور امتحان خود را به خوبی ارائه داده و به ویژه در جنگ تحمیلی سربلند بیرون آمد.

وی بیان کرد: نیروهای بسیج با توجه به توانایی‌هایش توانست فعالیت‌های خود را مطابق با شرایط کشور تنظیم کند و این نمایشگاه و دستاوردهایش نمونه‌ای از فعالیت‌های بسیج است.

رحیمی گفت: بسیج امروز با توجه به دستور مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی توانست در زمینه‌های مختلف ورود پیدا کند و در این زمینه نیز به خوبی عمل کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: امروز نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی افتتاح شد این امر در حالی است که بسیج توانسته در زمینه رونق صنایع کوچک و تولیدات روستایی به خوبی عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تولید کننده‌ها با توجه به دریافت تسهیلات توانسته اند اشتغالزایی کنند.

رحیمی بسان کرد: این تولیدات که در زمینه‌های مختلفی چون بهداشت و درمان بوده توانسته زمینه اشتغالزایی و رونق اقتصاد روستاها فراهم کرده و از مهاجرت اهالی روستا به شهر جلوگیری کند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید