» صفحه اصلی » رئیس قوه قضاییه درگذشت آیت الله فاضل استرآبادی را تسلیت گفت
صفحه اصلی

رئیس قوه قضاییه درگذشت آیت الله فاضل استرآبادی را تسلیت گفت

۶ آذر ۹۵ 0۰2

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، در پیام رئیس قوه قضاییه آمده است: خبر درگذشت ابوالشهید آیت الله حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی موجب تاثر اینجانب شد.

ارتحال این عالم مبارز و انقلابی  و از شاگردان حضرت امام راحل(ره) را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه های علمیه، مردم شریف استان مازندران و بیت مکرم آن عالم وارسته تسلیت عرض نوده، از خداوند متعال برای آن فقید سعید هم نشینی با اولیاء الهی و برای بازماندگان صبر  جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه در پی درگذشت آ‌یت الله فاضل استرآبادی

مدیر حوزه‌های علمیه در پی درگذشت آیت الله فاضل استرآبادی پیام تسلیتی صادر کرد. در پیام آیت الله علیرضا اعرافی آمده است: خبر ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله فاضل استرآبادی(ره) مسئول حوزه علمیه فیضیه بابل موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

این عالم وارسته عمر پربرکت خویش را در راه خدمت به انقلاب و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و تدریس و تربیت شاگردان سپری کرد.

اینجانب با عرض تسلیت رحلت این عالم فقید به محضر مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و بیت معظم ایشان و سایر بستگان و مردم ولایتمدار و متدین استان مازندران، علو درجات و رحمت الهی برای آن عالم مجاهد و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان خواستارم.

دروس حوزه علمیه مازندران در سوگ ارتحال آیت الله محمد فاضل، تولیت حوزه علمیه فیضیه بابل در روز یکشنبه تعطیل اعلام شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید