» صفحه اصلی » ناگفته‌‌هایی از لغو «میتینگ سیاسی» نماینده جنجالی
صفحه اصلی

ناگفته‌‌هایی از لغو «میتینگ سیاسی» نماینده جنجالی

۷ آذر ۹۵ 0۰6

[ad_1]

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به پیگیری‌های مجلس درباره لغو سخنرانی علی مطهری نائب رئیس مجلس در مشهد گفت: زمانی که این اتفاق رخ داد بنده نامه‌ای به رحمانی‌فضلی وزیر کشور و دادستان نوشتم تا گزارشی از این موضوع به مجلس ارائه کنند.

وی افزود: پس از این اتفاق اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی جلساتی را با نهادهای امنیتی برگزار کردند، اقدام دادستان در لغو سخنرانی مطهری قدری عجولانه بود و این فرصت را به برخی‌ها داد که این موضوع سیاسی شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی ادامه داد: استاندار و معاون سیاسی امنیتی وی اعلام کرده‌اند که لغو این سخنرانی باید با نظر شورای تامین انجام می‌گرفته است، اما بنده هیچ مصوبه ای را پیدا نکردم که شورای تامین برای برگزاری این جلسه صورت جلسه‌ای داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: اینکه گفته می‌شود شورای تامین مجوز برگزاری سخنرانی علی مطهری را داده کذب محض است.

مقصودی با بیان اینکه در گزارش نهادهای امنیتی استان ذکر شده که دادستان اعلام کرده است پیش از سخنرانی علی مطهری باید دو نفر تعهد بدهند تا اتفاقی رخ ندهد، گفت: اما هیچ نهاد یا شخصی عهده‌دار این تعهد نشده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این نشست در روز اربعین برنامه‌ای از پیش تعیین شده بود، ادامه داد: سخنرانی مطهری در روز اربعین سخنرانی نبوده بلکه یک میتینگ سیاسی به بهانه اربعین بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با بیان اینکه برخی با ایجاد بهانه‌های سعی دارند افکار عمومی را از کم‌کاری خود منحرف کنند، تصریح کرد: مشکلات امروز کشور بیکاری جوانان و عدم رسیدگی به حقوق سهامداران پدیده و میزان است و لغو یک سخنرانی نباید حواشی در کشور ایجاد کند.

مقصودی ادامه داد: کسانی که لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس را از یک سو سیاسی جلوه دادند و از سوی دیگر آن را به نماینده ولی فقیه در استان نسبت دادند باید عذرخواهی کنند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های بنده انجام داده‌ام آیت‌الله علم‌الهدی نقشی در این موضوع نداشته است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تاکید براینکه سناریوهای مختلفی برای منحرف کردن افکار عمومی در کشور نوشته شده است، افزود: پیش کشیدن املاک‌های نجومی و حساب‌های رئیس قوه قضائیه تماماً برای منحرف کردن افکار عمومی از کم‌کاری‌های دولت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید