» صفحه اصلی » ذغالسنگ کرمان واقعا زمین‌گیر شد
صفحه اصلی

ذغالسنگ کرمان واقعا زمین‌گیر شد

۷ آذر ۹۵ 0۰9

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین امیری امروز عصر در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کرمان اظهار‌‌داشت: زحمات زیادی کشیده شده تا استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی، بانک‌ها باید در خط مقدم باشند گفت: به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی باید در زمینه مالی و اقتصادی کارهای بزرگی در استان انجام دهیم که نیازمند همکاری بانک‌ها هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با قدردانی از استاندار کرمان در جهت حمایت از طرح‌های اقتصادی در استان با بیان اینکه طرح‌های زیادی در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان، در دست اقدام است افزود: هنر ما این است که با برخورد با قوانین مزاحم در جهت رفع آن اقدام کنیم و اینگونه نباشد که بانک‌ها سیستم اقتصاد مقاومتی در استان را کند کنند.

وی با بیان اینکه اگر باید در تهران و در مجلس طرحی بدهیم که کار بانک‌ها را آسان کند، اعلام کنید که به عنوان نمایندگان مردم پیگیری شود با اشاره به معوقات وام‌های زلزله و کشاورزان در کرمان تصریح کرد: جریان وام های زلزله از سال ۸۲ در استان معطل مانده و چندین بار هم با امضای استاندار نامه نوشتیم ولی متاسفانه هنوز تعیین تکلیف نشده است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: بهترین راه این است که شورای هماهنگی بانک‌ها در استان طرحی ارائه کند تا جریمه و دیرکرد این تسهیلات بخشیده و اصل و سود آن هم اقساط شود که مردم بتوانند پرداخت کنند و گرنه وضعیت همین است.

وی با انتقاد از خروج سرمایه از استان کرمان اظهار‌داشت: این موضوع دغدغه همه نمایندگان است و باید پیگیری شود که شرکت‌هایی که در استان فعالیت می‌کنند منابع را در همان محل متمرکز کنند.

امیری با اشاره به اینکه سهمیه‌های مالیاتی باید متعادل با رشد شرکت‌ها افزایش پیدا کند گفت: افزایش سهم مالیاتی استان کرمان فشار زیادی را به واحدهای تولیدی تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه مشکلات شرکت ذغالسنگ در کرمان متعدد است افزود: ذغالسنگ کرمان واقعا زمین‌گیر شده و اگر راهی برای دریافت طلب خود از شرکت‌های بالادستی پیدا نکند مشکلات بیشتر و اضافه بر آن، فشار مالیاتی را هم باید تحمل کند.

به گزارش تسنیم، اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان امروز در ادامه نشست‌های دوره‌ای خود با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دیدار و مباحث حوزه کاری آنها را بررسی کردند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید