» صفحه اصلی » مدیریت ارشد استان مرکزی در انتخابات مجلس دخالت می‌کرد
صفحه اصلی

مدیریت ارشد استان مرکزی در انتخابات مجلس دخالت می‌کرد

۸ آذر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدباقر تقوی با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی، ضمن بازدید از این خبرگزاری با نحوه فعالیت آن آشنا شد و در جریان روند کاری این خبرگزاری قرار گرفت.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی در این بازدید بر برقراری ارتباط مستمر و افزایش تعامل این خبرگزاری با مجموعه هیئت نظارت برانتخابات استان تاکید کرد و اظهار داشت: ارائه دستاوردها و اقدامات در بخش اقدامات این هیئت به منظور آگاهی‌بخشی به مردم در زمینه‌های مربوط به حیطه فعالیت آن نیاز به همکاری این رسانه دارد.

سیدباقر تقوی در این بازدید با اشاره به ضرورت دخالت نکردن مدولان دولتی در روند انتخابات اظهار داشت: مسئولان و مدیران دولتی حق دخالت و یا تبلیغات به سود یا ضرر فرد یا جریانی را در طول انتخابات ندارند که امیدواریم مسئولان اجرایی در استان به جای دخالت در انتخابات در راستای اجرای هرچه بهتر قانون و فعالیت قانونی کوشش کنند.

وی افزود: در جریان انتخابات گذشته مدیریت ارشد استان مرکزی در انتخابات دخالت می‌کرد که مصادیقی از دخالت وی در روند انتخابات وجود دارد که تذکر لازم در این باره داده شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: امیدواریم در جریان انتخابات پیش رو که به هرشکل شاهد حضور رئیس جمهور فعلی در عرصه انتخابات خواهیم بود، مدیریت ارشد استان و مسئولان اجرایی استان از هرگونه دخالت در روند اجرای انتخابات خودداری کرده و خود مجری و مسئول اجرای درست قوانین باشند.

تقی با اشاره به فعالیت شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در کشور مسئولیت دروازه بانی و مراقبت از نظام را در جلوگیری ورود افراد ناشایست و بدون صلاحیت دارد که به تبع این افراد که شورا را مانعی برای نفوذ در نظام می‌بینند سعی در تخریب این رکن مهم و اساسی انقلاب اسلامی که از ابتدای انقلاب تاکنون به خوبی و باموفقیت درمسیر اجرای وظایف گام برداشته، می‌کنند.

به گزارش تسنیم، در این بازدید مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی با تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های این رسانه در سطح استان، گزارشی جامع از چگونگی فعالیت این خبرگزاری بین‌المللی در استان مرکزی را ارائه کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید