» صفحه اصلی » چند نماینده فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی هستند؟
صفحه اصلی

چند نماینده فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی هستند؟

۹ آذر ۹۵ 0۰2

[ad_1]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، فراکسیون پارلمانی تغییر و اصلاح وابسته به جنبش حماس تاکید کرد که بازداشت گسترده فلسطینیان به ویژه نمایندگان فلسطینی در کرانه باختری هیچ تاثیری در عزم و اراده ملت فلسطین نداشته و هرگز موجب تغییر معادله ثبات و پایداری آنان نمی‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این فراکسیون پارلمانی روز دوشنبه در بیانیه‌ای تصریح کرد که سیاست بازداشت نمایندگان فلسطینی هرگز نمی‌تواند عزم و اراده آنان را تضعیف کند و مانع از ادامه تلاش آنان برای دستیابی به خواسته‌های خود و در راس آن تشکیل کشور مستقل فلسطین شود.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه عزام سلهب نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین را پس از حمله به منزلش در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری بازداشت کردند. او قبلا نیز در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر بود و سال گذشته از زندان آزاد شد.

در این بیانیه آمده است که بازداشت نمایندگان مجلس قانونگذاری فلسطین اقدامی سیاسی است که هدف از آن حذف این نمایندگان از صحنه سیاسی فلسطین است.

فراکسیون تغییر و اصلاح همه پارلمان‌های عربی و بین‌المللی را به پایان دادن به سکوت در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت و نمایندگان فلسطینی فراخواند و تاکید کرد که این رژیم بدون اینکه از هیچ طرفی محاسبه و بازخواست شود، اقدام به نقض قوانین بین‌المللی می‌کند.

دشمن صهیونیستی تا این لحظه ۶ نفر از نمایندگان مجلس قانونگذاری فلسطین را در حبس نگه داشته است و بدین گونه تمامی قوانین و معاهدات بین المللی را نقض می کند و مصونیت پارلمانی و قانونی این نمایندگان را نیز زیر پا می‌گذارد.

از سوی دیگر، مرکز مطالعات اسرای فلسطین تاکید کرد که با اسارت عزام نعمان عبدالرحمان سلهب ۶۲ ساله در الخلیل شمار نمایندگان اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ۶ نفر افزایش یافت.

این مرکز حقوقی تصریح کرد که سلهب یکی از تبعید شدگان به مرج الزهور و اسیر آزاده‌ای است که چندین مرتبه به اسارت دشمن صهیونیستی درآمده و در مجموع بیش از ۷ سال در زندان اسیر بوده است. او اخیرا ۱۳ ماه در حبس موقت بوده است.

بر این اساس، هم اکنون مروان برغوثی نماینده جنبش فتح، احمد سعدات از جبهه خلق، حسن یوسف، محمد محمود ابو طیر، محمد جمال نتشه و عزام سلهب از نمایندگان حماس را اسیر کرده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید