» صفحه اصلی » صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی در اردبیل راه‌اندازی شد
صفحه اصلی

صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی در اردبیل راه‌اندازی شد

۹ آذر ۹۵ 0۰19

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهامت هدایت عصر امروز در جلسه کارگروه اقتصادمقاومتی استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شده که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به ایجاد و ساماندهی ۱۸۰ تشکل بهره‌برداری از آب و افزایش جذب ماده خام کشاورزی اشاره کرد.

وی گفت: ۸ تعاونی فراگیر توسعه منابع طبیعی در ۸ شهرستان استان اردبیل ایجاد شده و ۳ تعاونی نیز در شرف تأسیس قرار دارد که صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان اردبیل نیز با عضویت ۳ هزار و ۱۸۹ خانوار در استان اردبیل راه‌اندازی شده است که ظرفیت ارتقاء عضویت تا ۳۲ هزار خانوار را دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: از جمله برنامه‌های اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کشت زعفران به مساحت ۵ هکتار، کشت سماق به مساحت ۲۰ هکتار و ذغال اخته به مساحت ۲ هکتار است.

هدایت تصریح کرد: احداث پارک آبخیز درویش چایی شهرستان سرعین یکی از برنامه‌های مهم منابع طبیعی استان اردبیل می‌باشد که نقشه تفصیلی اجرایی حوضه آبخیز درویش چایی شهرستان سرعین به انجام رسیده و اقدامات متقضی دیگر نیز برای انجام این پروژه در حال اجرا می‌باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید