» صفحه اصلی » زیارت امامزادگان عنصر ولایت را در شیعیان تقویت می‌کند
صفحه اصلی

زیارت امامزادگان عنصر ولایت را در شیعیان تقویت می‌کند

۱۵ آذر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‎الله سید محمد سعیدی امشب در همایش یاوران وقف استان قم که در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: زیارت بقاع متبرکه دارای آثار و برکات زیادی  است که  شفای بیماران و برآورده شدن حاجات از جمله آنها است.

وی با بیان اینکه زیارت امامزادگان عنصر ولایت را در شیعیان تقویت و تحکیم می‎کند، گفت: با حضور در امامزادگان می توان وقت خود را به بهترین شکل سپری کرد و از آثار معنوی این مکان های معنوی بهره مند شد.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بیان کرد: درس دادن و الگودهی به خانواده‌‏ها از دیگر آثار و برکات زیارت امامزادگان است  زیرا فرزندان این الگو را به خوبی دریافت می‎کنند.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: پاک شدن مال مردم به سبب نذورات خود به بقاع متبرکه از جمله ویژگی‎های است که در خصوص زیارت و وقف مرتبط به بقاع متبرکه ذکر شده است.

امام جمعه قم با بیان اینکه وقف مشارکتی از بهترین کارهایی است که در زمینه توسعه وقف در کشور می‏‌توان انجام داد، اظهار داشت: باید از این فرصت‏‎ در راستای ترویج معارف و فرهنگ اهل بیت(ع) و قرآن و ماندگار شدن نام خود در تاریخ الهی استفاده کنیم.

تولیت حرم حضرت معصومه(س)  با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر اهل بیت(ع) خاطر نشان کرد: زیارت ائمه(ع)و امامزادگان برای انسان برکات زیادی به همراه دارد و روایات بسیاری در خصوص احترام به اهل بیت(ع) بیان شده و  نگریستن به ذریه تمام فرزندان پیامبر(ص)، عبادت است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید