» صفحه اصلی » جریان‌های سیاسی از دانشجو برای مطامع سیاسی خود استفاده نکنند
صفحه اصلی

جریان‌های سیاسی از دانشجو برای مطامع سیاسی خود استفاده نکنند

۱۸ آذر ۹۵ 0۰15

[ad_1]

حجت‌الاسلام محمدطه مهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: مسئولان دولتی و فرهنگی نباید اجازه بدهند که هر جناح، سلیقه و تفکری از دانشجو برای مطامع سیاسی خود استفاده کنند.

امام جمعه گیلان‌غرب با اشاره به تلاش جریان نفوذ در بدنه جنبش دانشجویی و به انحراف کشیدن این جریان گفت: دانشجو و دانشگاهیان به جای سیاست‌زدگی و سیاسی‌کاری  باید سیاستمدار و سیاست‌شناس باشند.

مهری با بیان اینکه دانشجویان نباید از جریانهای سیاسی برای ارتقای جایگاه علمی و مطالبه به حق خود استفاده کنند، بیان کرد: دانشگاه باید همواره مرکز پیشرفت و ارتقای اندیشه مترفی اسلامی باشد.

وی انقلابی بودن، انقلابی ماندن و پیگیری جنبش عدالتخواهی را از وظایف اصلی دانشجویان در عرصه کنونی دانست و اظهار کرد: در جنبش دانشجویی دو اصل اساسی استکبارستیزی و عدالت‌خواهی وجود دارد که هیچگاه این دو اصل از بدنه جنبش دانشجویی جدا نمی‌شود.

امام جمعه گیلان‌غرب با اشاره به اینکه محیط دانشگاه باید مرکز تفهم، آگاهی و دانش سیاسی باشد، افزود: سیاسی کاری در دانشگاه به تلاش علمی دانشجویان ضربه اساسی می‌زند و دانشجویان نباید از رسالت اساسی خود دور شوند.

وی با بیان اینکه نباید جنبش عدالتخواهی دانشجویی دستخوش سیاسی بازی شود، گفت: امروز مهمترین و بزرگترین رسالت دانشگاه و مسئولان تقویت کار فرهنگی است و دانشگاه باید بهترین فرصت را برای مطالبات عدالت محوری، ارتقا و پیشرفت علمی دانشجویان فراهم کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید