» صفحه اصلی » محرومیت‌زدایی در اولویت برنامه‌های نیروی زمینی سپاه است
صفحه اصلی

محرومیت‌زدایی در اولویت برنامه‌های نیروی زمینی سپاه است

۲ دی ۹۵ 0۰12

[ad_1]

سردار محمد مارانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، برنامه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه افزود: در این راستا قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه مستقر در جنوب شرق کشور علاوه بر تامین امنیت در این منطقه، برابر هماهنگی‌های صورت گرفته اجرایی نمون فرمان رهبری را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در این راستا پروژه‌های بزرگی از جمله در زمینه‌های اشتغال‌زایی، احداث راه‌های روستایی، بازسازی قنوات و ساخت مسکن برای محرومین را در سال ۹۵ در دست اجرا دارد و همزمان با هفته وحدت در راستای نهضت خدمت‌رسانی به مردم منطقه، رزمایش بزرگ بیمارستان‌های صحرایی را در منطقه جنوب شرق برگزار کرد.

مارانی بیان کرد: در این راستا ۱۲ بیمارستان صحرایی در هفته وحدت و سه بیمارستان ثابت با مشارکت وزارت بهداشت به مردم منطقه خدمات سلامت ارائه کرد که در تمامی این بیمارستان‌ها کلیه خدمات درمانی ارائه شده به صورت رایگان بوده است.

وی افزود: به فضل الهی در آینده نزدیک مردم منطقه شاهد بهره‌برداری و افتتاح دیگر پروژه‌های محرومیت‌زدایی که توسط سپاه و قرارگاه قدس در منطقه فراهم شده، خواهند بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید