» صفحه اصلی » ‌صدا و سیمای همدان رتبه دوم جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی را کسب کرد
صفحه اصلی

‌صدا و سیمای همدان رتبه دوم جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی را کسب کرد

۵ دی ۹۵ 0۰2

[ad_1]

حسین میسر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: اختتامیه نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مرکز استان‌های رسانه ملی با حضور رئیس رسانه ملی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزیر فرهنگ و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان ‌صدا و سیما و برخی از هنرمندان در شهر اهواز برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره که به مدت چهار روز و به میزبانی شهر اهواز برگزار شد تلاش همکاران در سال‌های ۹۳ و ۹۴ در زمینه تولیدات رادیویی، پویانمایی، مستند، پژوهش و دفاع مقدس شایسته تقدیر و دریافت لوح و هدهد زرین قرار گرفت.

مدیرکل ‌صدا و سیمای مرکز همدان بیان کرد: در این جشنواره که ویترین تولیدات ‌صدا و سیمای مراکز استانی و کشوری است مرکز همدان توانست تندیس‌های رنگارنگی را کسب کند که می‌توان به کسب تندیس بهترین فیلم مستند برای مستند سفر به آمادای و بهترین تصویربرداری و تهیه‌کنندگی مستند تولیدات مراکز صدا و سیما به فرشاد افشین پور اشاره کرد.

وی اظهار داشت: همچنین تندیس بهترین فیلم در بخش مقاومت اسلامی برای مستند حبیب سپاه و لوح تقدیر بسیج سازمان ‌صدا و سیما و بنیاد حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به مهدی امامی و کسب تندیس و لوح برای بهترین اثر پویانمایی با عنوان دوستان بازیگوش به آقای مهدی شاد اشاره کرد.

میسر بیان کرد: کسب رتبه دوم و تندیس برترین مرکز ‌صدا و سیمای در جشنواره تولیدات مراکز ‌صدا و سیما، برترین معاونت رسانه ملی در راستای خلق و تولید آثار کیفی پویانمایی، کسب تندیس بهترین مرکز در بخش صدابخشی از افتخارات ‌صدا و سیمای مرکز همدان که شامل تلاش همه همکاران بوده است.

وی عنوان کرد: در این مراسم از “ناهید سعادت‌سیرت” به ‌عنوان بهترین پژوهشگر پژوهش کاربردی، منیره جعفر پور برترین تهیه‌کننده ویژه برای برنامه شب‌های ایران، “افسانه تمسکی” برترین تهیه‌کننده برنامه‌های مذهبی برای برنامه ویژه سحر ماه مبارک رمضان و “عفت مظاهری” بهترین گوینده برنامه‌های ترکیبی رادیو قدردانی شد.

مدیرکل ‌صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به اینکه در این جشنواره مرکز همدان توانست تندیس‌های رنگارنگی را از آن خود کند، افزود: کسب تندیس بهترین فیلم مستند و بهترین تصویربرداری و تهیه‌کنندگی مستند تولیدات مراکز صدا و سیما به فرشاد افشین پور، تندیس بهترین فیلم در بخش مقاومت اسلامی برای مستند حبیب سپاه و لوح تقدیر بسیج سازمان ‌صدا و سیما و بنیاد حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به مهدی امامی و کسب تندیس و لوح برای بهترین اثر پویانمایی با عنوان دوستان بازیگوش به مهدی شاد افتخار بزرگی برای من و همکاران پرتلاشم است.

میسر همچنین خبر از افتتاح ایستگاه رادیویی و تلویزیونی تپه ابوذر نهاوند در هفته آینده با حضور مسئولان داد و گفت: برای تجهیز و راه‌اندازی این ایستگاه تلویزیونی تاکنون نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید