» صفحه اصلی » تسهیلات مقاوم سازی واحدهای روستایی در اردبیل افزایش یافت
صفحه اصلی

تسهیلات مقاوم سازی واحدهای روستایی در اردبیل افزایش یافت

۵ دی ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرهاد سبحانی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات حوزه عمران روستایی مشگین‌شهر اظهار داشت: تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای فرسوده و کم‌دوام در سطح استان اردبیل افزایش یافته که امیدواریم با این امر شاهد استقبال مردم از این تسهیلات برای مقاوم‌سازی واحدها باشیم.

وی بیان کرد: برای واحدهایی که با تخریب منازل قبلی اقدام به ساخت واحد جدید می‌کنند و نیز برای روستاهای مرزی در سطح استان میزان تسهیلات مقاوم‌سازی از ۱۵ میلیون به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته و برای سایر واحدها نیز این رقم به ۱۸ میلیون تومان رسیده است.

سبحانی با اشاره به سهمیه استان اردبیل برای مقاوم‌سازی واحدهای کم‌دوام و بی دوام گفت: سهمیه جدید استان اردبیل مقاوم‌سازی ۴ هزار واحد مسکونی کم‌دوام است که در صورت جذب این تعداد واحدها ما می‌توانیم از سهمیه شناور استفاده کنیم و تعداد  سهمیه بیشتری برای این واحدها در نظر بگیریم به طوری که در زمینه ارائهاین تسهیلات ا محدودیتی مواجه نیستیم و در صورت جذب کامل، می‌توانیم از تسهیلات سهمیه شناور برخوردار شویم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان کرد:‌ تاکنون در سطح استان اردبیل از ۱۰۰ هزار واحد کم‌دوام روستایی ۵۰ درصد مقاوم‌سازی شده و در زمینه واحدهای باقیمانده که در حدود نیمی از واحدهای فرسوده است، باید تلاش کنیم تا روستاییان را به این امر ترغیب کنیم.

وی در مورد آسفالت راههای روستایی استان افزود: تا به حال از سهمیه امسال ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح روستاهای استان انجام و تحویل مردم داده شده است که به محض مساعد شدن شرایط جوی از محل باقیمانده سهمیه غیررایگان تلاش می‌کنیم تا با کمک دهیاران، بخشداران و فرمانداران بتوانیم پروژه‌های راهسازی روستایی را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید