» صفحه اصلی » پارک علم و‌فناوری لرستان توان تجاری‌سازی همه محصولات پژوهشگران را ندارد
صفحه اصلی

پارک علم و‌فناوری لرستان توان تجاری‌سازی همه محصولات پژوهشگران را ندارد

۵ دی ۹۵ 0۰3

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، محمودرضا شاکرمی عصر امروز در جلسه ویژه پژوهشگران و فناوران استان که در دفتر استاندار لرستان برگزار شد اظهار داشت: پارک علم و فناروی به تنهایی نمی‌تواند نسبت به تجاری سازی همه محصولات فناوران و پژوهشگران اقدام کند.

وی افزود: این در حالیست که پارک علم و فناروی در حد بضاعت خود می‌تواند با برپایی نمایشگاه‌هایی زمینه تجاری‌سازی و معرفی خود و محصولات آن ها را فراهم کند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: فضای بسیار کوچکی را فنی‌و‌حرفه‌ای استان به مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان خرم آباد اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه در فنی‌و حرفه‌ای استان ساختمان جدیدی ساخته شده است افزود: از مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان تقاضا داریم درصورت امکان فضا اختصاص داده شده به مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان خرم آباد را توسعه دهند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان عنوان کرد: فضای پیشنهادی فنی‌و‌حرفه‌ای استان که در شهرک صنعتی  خرم آباد واقع شده فاصله زیادی تا شهر داشته و این امر مشکلاتی را برای فناوران به وجود می‌آورد.

وی بیان کرد: در صورتی که در رابطه با فضایی که فنی و حرفه‌ای استان در اختیار ما قرار داده تفاهم‌نامه طولانی مدتی منعقد شود ما استقبال خواهیم کرد.

رحمان قلاوند مدیرکل فنی‌و حرفه‌ای لرستان نیز در این جلسه تصریح کرد: ما فضاهایی را برای توسعه آموزشی فنی‌و حرفه‌ای استان در گذشته تامین کرده‌ایم که متاسفانه بخش قابل توجه‌ای از آن‌ها با رویکرد کمک به حل مشکل استان  به دانشگاه‌های استان یا پارک علم و فناوری واگذار شده است.

وی افزود: واقعیت این است که ما برای اجرای آموزش‌هایمان به شدت دچار مشکل هستیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان عنوان کرد: به رئیس پارک علم و فناوری لرستان فضای نسبتا خوبی در شهرک صنعتی شهرستان خرم‌آباد پیشنهاد داده‌ایم که این فضا را می‌توانیم با مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان بصورت کامل در اختیار پارک علم و فناوری استان قرار دهیم.

وی بیان کرد: اینکه بخواهیم از مرکز آموزشی فضایی را حذف کنیم و در اختیار مرکز رشد قرار دهیم برایمان امکان پذیر نیست زیرا مربوط به مردم و دولت است.

قلاوند با اشاره به اینکه آمادگی داریم فضای شهرک صنعتی را به پارک علم و فناوری استان واگذار کنیم گفت: واگذاری فضای شهرک صنعتی از طریق تفاهم نامه امکان پذیر نیست و باید در شورای برنامه ریزی استان آورده شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید