» صفحه اصلی » پروژه تونل انقلاب شهر سنندج تا پایان امسال افتتاح می‌شود
صفحه اصلی

پروژه تونل انقلاب شهر سنندج تا پایان امسال افتتاح می‌شود

۵ دی ۹۵ 0۰13

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، فردین زمانی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین پارکینگ طبقاتی شهر سنندج که با حضور استاندار کردستان و مسئولان استان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مباحثی که معمولاً موجب گله‌مندی و انتظار شهروندان در سطح کشور، استان و شهر سنندج می‌شود اتمام پروژه‌های نیمه تمام است که تداوم این پروژه‌ها باعث تحمیل هزینه‌های فراوان خواهد شد.

وی گفت: یکی از سیاست‌های دولت این است که پروژه‌های نیمه تمام در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری و اتمام برسند و امروز نیز نخستین پارکینگ طبقاتی شهر سنندج افتتاح شد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج با اشاره به معضل ترافیک در شهر سنندج تصریح کرد: معضل ترافیک که گریبانگیر شهر سنندج شده به دلیل کم عرض بودن خیابان‌ها و عدم تملک اراضی مستعد جهت پروژه‌های عمرانی و ترافیکی از سال‌های گذشته بوده و ما شاهد ترافیک بالایی در ساعات پیک ترافیکی هستیم.

وی گفت: از سوی دیگر به دلیل کاربری خدماتی، تجاری و اداری با توجه به نیازی که شهروندان در هسته مرکزی شهر سنندج دارند شاهد ترافیک و سفر در شهر سنندج هستیم اما در این راستا کارهای زیبنایی خوبی از جمله تصویب طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهری به عنوان نقشه راهی داشتیم.

زمانی از افتتاح تونل شهری خیابان انقلاب شهر سنندج تا پایان امسال خبر داد و افزود: این پروژه‌ها نیاز به نگاه ویژه‌ای دارند که امیدواریم در بودجه سال ۹۶ با حمایت‌های مسئولین استانی شاهد تامین اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام و مطالبات پیمانکاران باشیم.

وی اظهار کرد: نخستین پارکینگ طبقاتی شهر سنندج در زمینی به مساحت یکهزار و ۹۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۱ هزار و ۴۰۰ متر مربع در ۶ طبقه ساخته شده که دو طبقه آن زیر مینی بوده و ۴ طبقه دیگر نیز وجود دارد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج گفت: برای ساخت این پارکینگ از محل عوارض هسته پارکینگ شهرداری سنندج ۹۵ میلیارد ریال هزینه شده است و ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو را دارد و مجهز به سیستم هوشمند برای کنترل ورود و خروج و پارک خودروهاست.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید