» صفحه اصلی » دانشگاه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ۸۵ میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه گر مطالبات دارد
صفحه اصلی

دانشگاه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ۸۵ میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه گر مطالبات دارد

۵ دی ۹۵ 0۰12

[ad_1]

رضا چمن در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با اشاره به دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت، اظهار داشت: ۲. ۵ برابر شدن تخت‌های ویژه بیمارستان‌های استان در طی سه سال اخیر، ورود ۴۲ دستگاه آمبولانس به استان، احداث بیش از ۸۰ خانه بهداشت و کاهش پرداخت از جیب مردم از ۴۰ درصد در بخش بستری بیمارستان‌ها به کمتر از ۶ درصد از مهم‌ترین این دستاورد‌ها بود.

وی راه اندازی ۱۲ مرکز فوریت‌های پزشکی در سطح استان را از دیگر دستاوردهای ارزشمند طرح تحول سلامت عنوان کرد و افزود: در این طرح، بخش‌های عمده‌ای از بیمارستان‌های استان تجهیز و استانداردسازی و عمده نیاز در حوزه پزشکان متخصص رفع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای ادامه طرح تحول سلامت با مشکل مواجه هستیم، تصریح کرد: کارانه پرسنل بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی حدود ۱۰ تا ۱۲ ماه به تعویق افتاده که این مشکل به همه کشور مربوط می‌شود.

چمن همچنین از کسری در بودجه جاری دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و بیان کرد: همه هم و غم دانشگاه علوم پزشکی در سه ماه اخیر پیگیری حقوق معوقه و مطالبات پرسنل بوده است.

وی عنوان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور حدود ۱۱ میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه گر مطالبات دارند و دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هم حدود ۸۵ میلیارد تومان از این سازمان‌ها مطالبات دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: قول داده شده که ظرف ۳ ماه پیش رو هم از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و هم از طریق وزارت رفاه و سازمان‌های بیمه‌گر به مرور مطالبات دانشگاه‌ها پرداخت شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید