» صفحه اصلی » محرومیت‌زدایی سرلوحه اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء قرار گرفته است‌
صفحه اصلی

محرومیت‌زدایی سرلوحه اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء قرار گرفته است‌

۶ دی ۹۵ 1۰11

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عصر امروز آئین افتتاحیه طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه ملاشیه اهواز که از مناطق کم برخوردار و شهیدپرور خوزستان است با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، فرماندهان نظامی و مسئولان استانی در این منطقه برگزار شد.

سردار سید ضیاءالدین حزنی در این آئین با اشاره به رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: رمز موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس با حکم امام خمینی(ره) در همه عرصه‌ها این بوده که توانسته همواره در کنار مردم و با مردم باشد.

وی افزود: هرچند ماموریت اصلی سپاه پاسداران موضوع دفاع و امنیت است اما برای همین مهم و با تدابیر مقام معظم رهبری امروز موضوع بسیار مهم محرومیت‌زدایی با همین رویکرد سرلوحه کار ما قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه گفت: پروژه‌های بسیار خوبی در مناطق محروم به ویژه در مناطق محروم شهر محروم اهواز راه اندازی و افتتاح شده که به زودی آثار آن هم در شرق اهواز، شهر کارون و سایر مناطق محروم نمایان می‌شود.

وی افزود: باید از تمامی مسئولان به ویژه از حمایتهای بی‌دریغ حضرت آیت‌الله جزایری نماینده ‌ولی فقیه در خوزستان تشکر کنیم چرا که همه این اقدامات با تائیدات و حمایتهای ایشان به عنوان نماینده حضرت آقا انجام شده است.

حزنی با اشاره به اقدامات سازندگی سپاه در مناطق مختلف کشور از جمله شرق، شمال غربی و برخی مناطق مرکزی کشور که از محرومیت رنج می‌برند، گفت: برنامه ما این است که تمامی پروژه‌های عمرانی و بهداشتی و فرهنگی سپاه در ابتدای کار به تائید نماینده محترم ولی فقیه در استان برسد.

وی از فرمانده سپاه ولی عصر(عج) و فرماندهی قرارگاه امنیتی ابوالفضل(ع) خوزستان نیز تقدیر کرد و گفت: از تمامی مسئولان نظامی، دولتی و به ویژه کمیته امداد و بهزیستی که ما را در اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه و محرومیت‌زدایی کمک می‌کنند متشکریم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید