» صفحه اصلی » افزایش ۶ برابری فروش فیلم‌های سینمایی در استان اصفهان
صفحه اصلی

افزایش ۶ برابری فروش فیلم‌های سینمایی در استان اصفهان

۶ دی ۹۵ 0۰6

[ad_1]

سید مصطفی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای افزایش گرایش مردم نصف‌جهان به سینما اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و فعالیت‌های انجام شده، میزان فروش فیلم‌های سینمایی در سینماهای استان اصفهان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۶ برابری داشته است.

وی با اشاره به ارتقای کیفیت سینماهای استان اصفهان در ماه‌های گذشته تصریح کرد: تلاش اصلی ما بر این بوده که استانداردهای لازم یک سالن سینما برای همه سینماهای استان وجود داشته باشد و در بحث بازسازی سینماهای استان، اقدامات بسیاری صورت گرفته است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان خاطرنشان کرد: از جمله آن‌ها می‌توان به بازسازی سینما فلسطین اشاره کرد که بعداز ۸ سال تعطیلی به صورت مدرن بازسازی شده و امسال به چرخه اکران بازگشته است. همچنین سینما خانواده اصفهان هم‌اکنون در حال تبدیل شدن به نخستین پردیس سینمایی استان اصفهان بوده که دارای ۴ سالن سینما است.

حسینی درباره افزایش گرایش مردم به سینما افزود: توجه مردم به سینما و فیلم‌های سینمایی در طی سال جاری رشد چشمگیری داشته و می‌توان گفت که در حال حاضر فروش فیلم‌های سینمایی در سینماهای اصفهان نسبت به سال گذشته افزایش ۶ برابری به همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: عوامل مختلفی از جمله نوع ساخت فیلم، بحث‌های نرم افزاری، تبلیغات، شبکه‌های مجازی و بالاتر رفتن کیفیت سالن های سینما توجه مردم را به سینما جلب کرده است. در حال حاضر فیلم‌های یتیم خانه ایران، سلام بمبئی و نفس روی پرده سینماهای اصفهان در حال اکران هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید