» صفحه اصلی » ۳۹ میلیون دلار کالا امسال از گمرک لرستان صادر شد
صفحه اصلی

۳۹ میلیون دلار کالا امسال از گمرک لرستان صادر شد

۸ دی ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، عبدالکریم بیاتی ظهر امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان لرستان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد اظهار داشت: آمار صادرات استان لرستان در آذر ماه سال ۹۵ حدود شش میلیون و ۴۳۸ هزار و ۶۴۰ دلار بود که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ از نظر دلاری ۱۰۹ درصد و از نظر ارزش ریالی ۱۲۴ درصد رشد داشته‌ایم.

وی افزود: همچنین آمار صادرات از گمرک استان طی  ۹ ماهه سال جاری حدود ۳۹ میلیون و ۱۹ هزار و ۱۶۵ دلار بوده  که ۱۵ درصد از نظر ارزش دلاری و ۲۱ درصد از نظر ارش ریالی افزایش صادرات داشته‌ایم.

مدیر کل گمرک لرستان عنوان کرد: هیچ مشکلی از نظر گمرک استان لرستان در راستای صادرات واحدهای تولیدی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری حداقل ۲۲ میلیون تومان تنها در بحث سخت افزاری و نرم افزاری در گمرک استان لرستان هزینه شده است بیان کرد: با توجه به راه‌اندازی سیستم جامع در تمامی گمرک‌ها و همچنین گمرک استان لرستان نیز از این سامانه بهره منده شده که بر اساس آن دیگرنیازی به حضور واحدهای تولیدی در گمرک استان نیست.

بیاتی گفت: گمرک به تنهایی در زمینه‌های موجود موفق نمی‌شود و انجام همه امور از عهده ما خارج است و در این راستا نیازمند کمک واحدهای تولیدی و سازمان‌های همجوار هستیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در بحث سامانه در گمرک استان مشکلی وجود نداشته است تصریح کرد: تا به حال گمرک توانسته آن چیزی که مد نظر واحدهای تولیدی و تاجران  است را در بحث سامانه جامع با ۲۱ خدمت انجام دهد.

مدیر کل گمرک استان لرستان خاطر نشان کرد: بحث صادرات و واردات گمرک منطقه ویژه شهرستان ازنا را فعال کرده‌ایم و همچنین سامانه گمرک این شهرستان به طور کامل فعال است.

وی اظهار داشت: به همه واحدهای تولیدیمان اعلام کرده‌ایم که خارج از وقت اداری و در ایام تعطیل نیز صادرات با هماهنگی های قبلی انجام شود.

بیاتی در رابطه با صادرات خارج از استان افزود: با همه افرادی که در بحث صادرات فعال هستند فعالیت خود را انجام داده ایم و تمام تلاش خود را کرده‌ایم که همه صادرات استان را از گمرک لرستان انجام دهیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید