» صفحه اصلی » ۹ دی تبلور وحدت جامعه در دفاع از ولایت و امنیت نظام است
صفحه اصلی

۹ دی تبلور وحدت جامعه در دفاع از ولایت و امنیت نظام است

۸ دی ۹۵ 0۰3

[ad_1]

شادمهر کاظم‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در دهلران اظهار داشت: در تاریخ انقلاب ما روزهای زیادی همچون ۲۲ بهمن وجود دارد که دارای برجستگی‌هایی خاص است و از جمله این روز‌ها حماسه عظیم مردم در ۹ دی سال ۸۸ است.

وی گفت: روز ۹ دی یک روز ویژه است که تبلور وحدت آحاد جامعه شد و مردم در این روز نشان دادند برای دفاع از ولایت و امنیت کشور همیشه در صحنه خواهند بود.

نماینده مردم شهرستان دهلران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حماسه مردم در آن روز تاریخی باعث شد جامعه‌ای که با دسیسه‌های استکبار به سمت انشقاق در حرکت بود به مسیر انسجام برگردد.

وی با بیان اینکه تمام روز‌ها وظیفه داریم نسبت به ارزش‌ها حساسیت داشته باشیم و این منوط به یک روز خاص نمی‌شود ادامه داد: باید برای دفاع از آرمان‌های اسلامی، انقلابی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آمادگی دفاعی خود را همیشه حفظ و ارتقا بخشیم.

کاظم‌زاده اظهار داشت: همچنان باید از این روز به عنوان یک روز خاص در جهت انسجام و همدلی استفاده کرد و سعی کنیم از بروز مسائلی که زمینه‌های دو قطبی شدن جامعه را به وجود می‌آورند پرهیز کنیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب نیز به عدم دو قطبی شدن جامعه تاکید داشته و در این زمینه اقداماتی نیز انجام داده‌اند بنابراین ما نیز به عنوان سربازان ولایت باید در این مسیر حرکت کنیم تا در کنار وحدت پیشرفت‌های بیشتر و بهتر برای کشور حاصل شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید