» صفحه اصلی » حماسه ‌۹ دی مُهر تأیید مردم ایران اسلامی بر حرکت انقلاب بود
صفحه اصلی

حماسه ‌۹ دی مُهر تأیید مردم ایران اسلامی بر حرکت انقلاب بود

۹ دی ۹۵ 0۰4

[ad_1]

اسداله رازانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی از آغاز نهضت در خرداد سال ۴۲ و در تداوم آن در سال ۵۷ و پیروزی انقلاب و پس از آن در تمامی سی و چند سال پس از انقلاب متکی به حضور و حمایت مردم بوده است.

استاندار کرمانشاه افزود: تمام پیروزی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به حضور پررنگ مردم در صحنه‌های مختلف در دفاع از انقلاب اسلامی مربوط می‌شود.

رازانی خاطرنشان کرد: در حوادث مربوط به سال ۸۸ نیز با توجه به موضع‌گیری‌های رهبر معظم انقلاب، مردم احساس کردند که باید برای یک بار دیگر در دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب به صحنه بیایند و به صحنه آمدند و حادثه و رخداد مهم ۹ دی را رقم زدند.

استاندار کرمانشاه افزود: حمایت مردم از انقلاب منحصر به نهم دی و حوادث ۸۸ نیست و پیش از آن تاریخ و پس از آن در کنار رهبری‌های خردمندانه‌ای که امام راحل(ره) داشتند و رهبر معظم انقلاب داشته و دارند، حضور مردم در صحنه‌های مختلف تضمین کننده و بیمه کننده سلامت انقلاب و تداوم راه انقلاب است.

رازانی خاطرنشان کرد: یکی از تاریخ‌ها نهم دی است که مردم آمدند و مجدداً مهر صحت و تأیید خودشان را بر انقلاب و حرکت انقلاب گذاشتند.

انتهای پیام /

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید